Limity prędkości dla nastolatków w Fordach
Pożyczasz swojemu dziecku samochód, ale za każdym razem z drżeniem rąk czekasz na jego powrót, bo obawiasz się, że podobnie jak jego rówieśnicy będzie przekraczać prędkość? Jest na to rada - wystarczy kupić nowego Forda.
![]() |
fot. Ford
|
Amerykański producent tym razem postanowił nieco poprawić zaprezentowany w 2009 roku system MyKey, dzięki któremu rodzice będą spokojni o swoje pociechy, wypożyczając im samochód. Rewolucja polegała na elektronicznym ograniczeniu prędkości maksymalnej do 80 mil na godzinę, czyli około 130 km/h. Podczas przekraczania wartości na prędkościomierzu 45, 55 i 65 mph wydawał z siebie dźwięki ostrzegawcze.
Jak działa poprawiony system MyKey? Zanim wręczycie swojemu dziecku klucz do samochodu, będziecie mogli zaprogramować, wedle waszego uznania, limit prędkości (do 65, 70, 75 lub 80 mph). Co więcej, system MyKey został wzbogacony o możliwość ustawienia limitu głośności radia oraz zupełne wyciszenie go w przypadku nie zapięcia psów bezpieczeństwa przez kierowcę.
Rodzic sam ustala maksymalną prędkość, z jaką będzie mogło jeździć jego dziecko. |
![]() |
fot. Ford
|
Wznowiony, ale jednocześnie jeszcze bardziej rygorystyczny system mający zapewnić rodzicom nastolatków spokojniejszy sen, trafi do wszystkich nowych aut marki Ford i Lincoln jako wyposażenie standardowe. Póki co, tylko w Stanach Zjednoczonych, jednak pewnie nie trzeba będzie długo czekać na to, aż rozwiązanie pojawi się i w europejskich wersjach samochodów.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: