Wirtualne zakupy w salonie Audi

Producent z Ingolstadt wprowadza nowoczesne technologie nie tylko do swoich samochodów. Już niebawem klienci odwiedzający salony Audi otrzymają na czas wizyty zestawy VR, czyli okulary rozszerzające rzeczywistość.

Technologia VR (Virtual Reality) szturmem wchodzi na rynek. Dzięki specjalnym okularom ze słuchawkami klienci Audi będą mogli zobaczyć więcej niż w rzeczywistości. Urządzenie będzie wyświetlać model w 360 stopniach, dzięki czemu klient będzie mógł dowolnie obracać taki samochód, a także zajrzeć do wnętrza czy pod spód.

To jednak nie wszystko. Poza tym będzie mógł w czasie rzeczywistym zmienić kolor nadwozia, felgi, a także dobierać wyposażenie opcjonalne i na żywo obserwować zmiany. Co więcej, będzie mógł zobaczyć wizualizację wybranego samochodu w wybranych warunkach oświetleniowych, a także lokalizacjach. Na przykład klient będzie mógł sprawdzić jak wygląda skonfigurowane przez niego białe Audi A8 oświetlone blaskiem księżyca na paryskiej uliczce.

Poprzez stosowanie nowych gadżetów Audi zamierza zmienić zachowanie klientów, którzy często przychodzą do salonów wyłącznie porozmawiać o cenie, ponieważ wszystkie informacje, a także konfigurację samochodu robią przez internet. Nowe rozwiązanie pozwoli wydłużyć czas pobytu w salonie, a także pozwoli dłużej zastanowić się nad wyborem wielu opcji.

Rozwiązanie pojawi się testowo w wybranych sześciu salonach Audi w Niemczech. Producent nie wybrał jeszcze urządzeń rozszerzających rzeczywistość. W grę wchodzi wykorzystanie HTC Vive lub Oculus Rift.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze