Katarzyna Frendl

Redaktor

Dziennikarka motoryzacyjna. Ukończyła Wyższą Szkołę Menedżerską specjalizując się w Informatycznych Systemach Zarządzania. Wymarzony kierunek Eksploatacja Pojazdów - będący kooperacją Wydziału Mechanicznego WAT oraz Wydziału Samochody i Maszyny Robocze na Politechnice Warszawskiej - jako jedyna na roku ukończyła z wyróżnieniem.

Swoją pasję zaczęła realizować w Wysokich Obrotach Gazety Wyborczej i Świecie Motocykli. Publikowała na łamach wielu czasopism takich jak: Forbes, Puls Biznesu oraz Auto Technika Motoryzacyjna. Była stałym gościem w audycjach motoryzacyjnych w TOK FM, Antyradiu i Radiu Czwórka. Przez dwa sezony występowała jako ekspert w „Zakupie kontrolowanym” w TVN Turbo. Jej autorskich felietonów można było codziennie posłuchać w Radiu Kolor. Dzieliła się swoją wiedzą również z widzami „Pytania na Śniadanie” w TVP2. Od wielu lat występuje także jako prowadząca konferencje, prezentacje i imprezy motoryzacyjne.

Wciąż odkrywa i promuje talenty kobiet, wspierając w realizacji marzeń, poszerzaniu wiedzy i umiejętności oraz motywując zarówno amatorki jak i zawodniczki w walce o najwyższe trofea. Organizowała samochodowe i kartingowe zawody dla pań, szkolenia z doskonalenia techniki jazdy dedykowane kobietom. Jako członek Zespołu ds. Kobiet w Polskim Związku Motorowym odpowiadała za całość redakcji i składu Biuletynu PZM „Kobiety w Motorsporcie”.

Pod karoserią profesjonalnej dziennikarki motoryzacyjnej z trudem skrywa moc, którą uwalnia dopiero za kierownicą. Stała lecz rozdarta w miłości do samochodów i motocykli. Zafascynowana pojazdami sportowymi, zabytkowymi, militarnymi oraz ciężarówkami. Testuje wszelkie pojazdy zawstydzając wiedzą techniczną niejednego mężczyznę. Jeździła m.in. Rosomakiem i bolidem F1. Dziś skutecznie łamie stereotypy w kobiecym portalu motoryzacyjnym motocaina.pl, w którym - wspólnie z zespołem redaktorek - dzieli się swoją pasją z zapałem entuzjastki, rzeczowością ekspertki i kobiecą prostotą.

Najnowsze komentarze

30 czerwca 2020 15:33
Podane w tekście :-)
04 sierpnia 2020 16:28
Art. 33, pkt. 2 wskazuje, że: „dziecko w wieku do 7 lat może być przewożone na rowerze, pod warunkiem że jest ono umieszczone na dodatkowym siodełku zapewniającym bezpieczną jazdę”. Dlatego napisałyśmy, że dziecka nie powinno tam być. Dopiero mając od 7 do 10 lat może samodzielnie jechać na rowerku, ale traktowane jest jako pieszy. Dziecko na nagraniu jechało przejazdem rowerowym, a korzystać z niego i z dróg dla rowerów można dopiero po ukończeniu 10 roku życia i uzyskaniu karty rowerowej.
13 sierpnia 2020 15:30
Dziękujemy za troskę :-) i wnikliwą lekturę naszego serwisu. Umieszczamy ten materiał bo jest "wakacyjny", a strefa sygnowana marką stacji paliwowych Moya jest nowa, otwarta kilka dni temu, co stało się przyczynkiem do publikacji :-)
25 września 2020 10:22
Prawda! Dziękujemy i już poprawiamy :-)
07 października 2020 06:58
Dzień dobry,
co dokładnie jest bzdurą? Chętnie poprawię. Czy chodzi o to, że DR-Z w wersji Paryż Dakar okupował zwykle dalsze miejsca w rajdzie? Wyszłam z założenia, że każdy zawodnik na tym motocyklu, który dojechał na metę tego rajdu, osiągnął sukces, a co za tym idzie sama maszyna dowiodła, że się nadaje do tak ciężkich zmagań. A może chodzi o to, że sami styliści z Japonii, którzy podają, że inspirowali się modelem DR-Z Paryż Dakar oraz DR-BIG 750S, o którym to modelu wspominam w zdaniu poprzedzającym przytoczone przez Pana - jednak się mylą, bo Pan wie lepiej skąd zapożyczono design tego motocykla? Z przyjemnością poznam Pańską opinię.
Pozdrawiam :-)