Zobacz, jak 55 lat temu narodziła się motoryzacyjna legenda
„Musisz się nim przejechać, aby w to uwierzyć”.
Oto reklama z 1966 roku, która pojawiła się w amerykańskiej telewizji niedługo po premierze oryginalnego Jeepa Wagoneera. To prawdopodobnie najstarsza reklama tego modelu, jaką kiedykolwiek obejrzycie.
Podobnie jak jego przodkowie w D-Day, Wagoneer wypływa na brzeg plaży (autonomicznie!), ku wielkiej radości pewnej rodziny z New Jersey, której następnie pokazuje, co potrafi jego napęd na cztery koła. Po wszystkim wraca (znowu autonomicznie!) z powrotem na statek transportowy
Kiedy rodzina żegna się ze swoim nowym przyjacielem z napędem na cztery koła, narrator intonuje:
Nowy Wagoneer, musisz się nim przejechać, aby w to uwierzyć!
Przeczytaj też: Nowy Jeep Grand Cherokee L – nowa jakość w segmencie pełnowymiarowych SUV-ów. Kiedy będzie dostępny w Europie?
Drogi Jeepie, czy możesz zrobić sequel tej reklamy z nowym Wagoneerem i Grand Wagoneerem?
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
Zostaw komentarz: