
Zobacz, jak 55 lat temu narodziła się motoryzacyjna legenda
„Musisz się nim przejechać, aby w to uwierzyć”.
Oto reklama z 1966 roku, która pojawiła się w amerykańskiej telewizji niedługo po premierze oryginalnego Jeepa Wagoneera. To prawdopodobnie najstarsza reklama tego modelu, jaką kiedykolwiek obejrzycie.
Podobnie jak jego przodkowie w D-Day, Wagoneer wypływa na brzeg plaży (autonomicznie!), ku wielkiej radości pewnej rodziny z New Jersey, której następnie pokazuje, co potrafi jego napęd na cztery koła. Po wszystkim wraca (znowu autonomicznie!) z powrotem na statek transportowy
Kiedy rodzina żegna się ze swoim nowym przyjacielem z napędem na cztery koła, narrator intonuje:
Nowy Wagoneer, musisz się nim przejechać, aby w to uwierzyć!
Przeczytaj też: Nowy Jeep Grand Cherokee L – nowa jakość w segmencie pełnowymiarowych SUV-ów. Kiedy będzie dostępny w Europie?
Drogi Jeepie, czy możesz zrobić sequel tej reklamy z nowym Wagoneerem i Grand Wagoneerem?
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: