Zlatan Ibrahimović wybiera Volvo V90
Na kilkanaście dni przed Euro 2016 rusza nowa kampania reklamowa szwedzkiego marki. Tym razem w rolę ambasadora Volvo V90 wciela się gwiazda szwedzkiej piłki, Zlatan Ibrahimović.
Zlatan Ibrahimović przed kilkoma tygodniami zakończył swój epizod z paryskiej drużynie Paris Saint-Germain i przygotowuje się do Euro 2016. Póki co podpisał nowy kontrakt z producentem Volvo i od dzisiaj jest twarzą nowego kombi V90.
Nie po raz pierwszy przychodzi mu wcielać się w rolę ambasadora szwedzkiej marki. W 2014 roku „Ibra” wystąpił w reklamie modelu V70, gdzie polował w okrytych śniegiem lasach Szwecji, recytując słowa szwedzkiego hymnu.
W nowej reklamie pokazywana jest droga gwiazdora piłki nożnej od początków w surowym szwedzkim Malmö, aż po największe sportowe areny świata.
– Jestem szczęśliwy mogąc pracować znów z Volvo. Widziałem nowe samochody, testowałem i jeździłem nimi. Myślę, że są fenomenalne. Tak jak ja, Volvo podąża swoją własną drogą i ma odwagę myśleć inaczej. Poprzednia kampania, którą tworzyliśmy była bardzo dobra, jednak tym razem hasłem kampanii jest Made by Zlatan, co wiele o niej zdradza – powiedział Ibrahimović.
Za klimatyczną ścieżkę dźwiękową do nowej reklamy odpowiada Hans Zimmer kompozytor muzyki filmowej, zdobywca Oskara.
Oto teaser nowej reklamy:
Najnowsze
-
Jeden jechał za szybko, drugi wymusił – kto jest winny w tej sytuacji?
Niebezpieczna sytuacja i spór dwóch kierowców, którzy są przekonani do swoich racji. Który z nich powinien dostać mandat? -
Co z nowym podatkiem dla kierowców? Rząd ma nowy plan, jak uderzyć nas po kieszeni
-
Minister Gawkowski stracił samochód za 100 tys. zł. Oszukali go metodą „na bliźniaka”
-
Ile samochód przejedzie na rezerwie? Ile pojadę z zasięgiem 0 km?
-
Znaki C-5 oraz D-3 wyglądają prawie identycznie, ale kierowca nie może ich pomylić
Zostaw komentarz: