
Zlatan Ibrahimović wybiera Volvo V90
Na kilkanaście dni przed Euro 2016 rusza nowa kampania reklamowa szwedzkiego marki. Tym razem w rolę ambasadora Volvo V90 wciela się gwiazda szwedzkiej piłki, Zlatan Ibrahimović.
Zlatan Ibrahimović przed kilkoma tygodniami zakończył swój epizod z paryskiej drużynie Paris Saint-Germain i przygotowuje się do Euro 2016. Póki co podpisał nowy kontrakt z producentem Volvo i od dzisiaj jest twarzą nowego kombi V90.
Nie po raz pierwszy przychodzi mu wcielać się w rolę ambasadora szwedzkiej marki. W 2014 roku „Ibra” wystąpił w reklamie modelu V70, gdzie polował w okrytych śniegiem lasach Szwecji, recytując słowa szwedzkiego hymnu.
W nowej reklamie pokazywana jest droga gwiazdora piłki nożnej od początków w surowym szwedzkim Malmö, aż po największe sportowe areny świata.
– Jestem szczęśliwy mogąc pracować znów z Volvo. Widziałem nowe samochody, testowałem i jeździłem nimi. Myślę, że są fenomenalne. Tak jak ja, Volvo podąża swoją własną drogą i ma odwagę myśleć inaczej. Poprzednia kampania, którą tworzyliśmy była bardzo dobra, jednak tym razem hasłem kampanii jest Made by Zlatan, co wiele o niej zdradza – powiedział Ibrahimović.
Za klimatyczną ścieżkę dźwiękową do nowej reklamy odpowiada Hans Zimmer kompozytor muzyki filmowej, zdobywca Oskara.
Oto teaser nowej reklamy:
https://www.youtube.com/watch?v=6LWwBLR-vXw
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: