Zakończenie sezonu Low Lublin – właścicieli obniżanych aut. Galeria
Niedawno zakończył się sezon ekipy Low Lublin, która zrzesza właścicieli nisko zawieszonych samochodów z całego województwa lubelskiego.
Auta z tzw „glebą”, po miesiącach spotkań, zjechały się na parking nowo powstałej Areny Lublin. Oglądać te cuda motoryzacji mógł każdy, kto tylko miał ochotę dotrzeć na spotkanie.
Kryterium jest proste – położenie podwozia samochodu musi być możliwie najbliżej ziemi, a szczelina między oponą a błotnikiem jak najmniejsza. Tu wyobraźnia nie zna granic. Metod jest tyle, ile aut i ich właścicieli. Wśród popularnych sposobów na obniżenie smochodu warto wymienić m.in. montaż gwintowanego zawieszenia, systemu Air Ride, czy zbudowanie nowej ramy z wycięciem nadkoli. Warunek konieczny? Ma być nisko, czyli jak mawiają zlotowicze w kuluarach "fest low". Modele obniżonych samochodów są bardzo różnorodne, co dowodzi, że dla fanatyków nie ma rzeczy nie możliwych.
Ekipa Low Lublin rozpoczęła współpracę z "Lubelskimi Klasykami Nocą", dzięki czemu atmosfera panująca na zlotach jest niesamowita. Oczy można nacieszyć nie tylko ciekawie obniżonymi autami, ale również pięknymi klasykami. Jedne zbyt stare, drugie zbyt niskie? Nic bardziej mylnego!
Zwycięzcą wydarzenia został piękny Saab 9-3. Na drugim miejscu uplasował się Volkswagen Passat, a miejsce trzecie należało do BMW E36 z silnikiem 2,8. Miłą niespodziankę sprawiła też słynna Tigra, która pożarła urokiem rdzy wszystkich przybyłych na zlot.
Warto pokreślić wysoki poziom organizacji imprezy; organizatorzy zadbali o kulturę całego wydarzenia. Przewidziano pamiątkowe puchary i nagrody. W sumie w zlocie wzięło udział ponad 60 projektów.
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Finał trzeciego sezonu TOYOTA GR CUP
-
Dynamiczne i wszechstronne: Audi Q5 Sportback drugiej generacji
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
Zostaw komentarz: