Zakamuflowane BMW M3 Limuzyna i BMW M4 Coupé na torze wyścigowym – zobaczcie zdjęcia!

Testy dynamiki jazdy nowych samochodów sportowych w warunkach wyścigowych są okazją do sprawdzenia zestrojenia układu napędowego i jezdnego. Zobaczcie zdjęcia zakamuflowanych BMW M3 Limuzyna i BMW M4 Coupé

Tradycyjnie wyznacznikiem idealnego zestrojenia napędu i zawieszenia jest pętla północna toru Nürburgring. Ponieważ jednak właściwości BMW M muszą przekonywać nie tylko tam, ale i na wielu innych profilach trasy, inżynierowie testowi stale rozszerzają program testowy o kolejne tory.

Jazdy konfiguracyjne zakamuflowanymi prototypami nowego BMW M3 Limuzyna i nowego BMW M4 Coupé obejmują obecne również Sachsenring.

Zakamuflowane BMW M3 Limuzyna i BMW M4 Coupé na torze wyścigowym

Idealne warunki do tego oferuje tor Sachsenring o długości około 3670 m, znany od wielu lat jako miejsce rozgrywek rund niemieckiej serii wyścigów DTM. Jego wymagający profil z wąskimi ciasnymi zakrętami, długimi prostymi i odcinkiem zjazdowym przed zakrętem Queckenberg pozwala zoptymalizować wzdłużną i boczną dynamikę jazdy.

Zakamuflowane BMW M3 Limuzyna i BMW M4 Coupé na torze wyścigowym

Nowe BMW M3 Limuzyna i nowe BMW M4 Coupé, podobnie jak wszystkie obecne modele BMW M GmbH, oferowane są w dwóch poziomach mocy: oprócz wersji 480 KM z 6-biegową skrzynią manualną oferowany jest model Competition o mocy 510 KM z 8-biegowa skrzynią M Steptronic z układem Drivelogic. 

Zakamuflowane BMW M3 Limuzyna i BMW M4 Coupé na torze wyścigowym

Sześciocylindrowe silniki rzędowe nowych wysokowydajnych samochodów sportowych wytwarzają moc o 49 KM i 60 KM (modele Competiton) wyższą niż w poprzednich modelach i maksymalny moment obrotowy do 650 Nm.

Zakamuflowane BMW M3 Limuzyna i BMW M4 Coupé na torze wyścigowym

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze