Yekaterina 2013 – druga edycja Międzynarodowego Rajdu Samochodowego Kobiet
Rozpoczęły się przygotowania do drugiej edycji Międzynarodowego Rajdu Samochodowego Kobiet – Yekaterina. Organizatorem rajdu jest Romuald Koperski, znany między innymi z licznych wojaży po Syberii, wspierany przez doświadczony team organizacyjny z Niemiec.
Yekaterina 2013 odbędzie się w maju. Podobnie jak w roku ubiegłym rozpocznie się uroczystym startem w Gdańsku dnia 15.05. Zakończenie rajdu planowane jest na 24.05 w Sankt Petersburgu. Głównymi punktami pośrednimi będą Wilno, Ryga oraz Tallin. Dzięki tak poprowadzonej trasie, mimo pozornie krótszego dystansu, uczestniczki mają zapewniony przejazd przez niezwykle ciekawe i dziewicze tereny.
![]() |
fot. materiały organizatora
|
Rajd Yekaterina 2013, podobnie jak jego pierwsza edycja, kierowany jest do kobiet lubiących wyzwania i chcących sprawdzić się w rajdowych warunkach. Ma charakter rajdu turystycznego z elementami rywalizacji sportowej. Z pewnością jest to bardzo atrakcyjna propozycja dla kobiet – zarówno zaprawionych w wyprawowych bojach, jak i zupełnych nowicjuszek.
Nad bezpieczeństwem startujących załóg czuwać będzie doświadczony zespół mechaników rajdowych, biorących wielokrotnie udział w organizacji takich rajdów jak Rally Breslau, MT Rally czy Transgothica.
Więcej informacji:
http://yekaterina.pl/ http://www.facebook.com/RajdKobietYekaterina
Najnowsze
-
Mercedes-Maybach Haute Voiture – samochód zainspirowany światem mody. To zapowiedź nowego modelu
Kreacja szyta na miarę, stworzona ze szlachetnych materiałów i wykonana ręcznie z zachowaniem najwyższego kunsztu – Mercedes-Maybach, zainspirowany haute couture, łączy sztukę high fashion i sztukę wzornictwa samochodowego na najwyższym poziomie, tworząc coś zupełnie nowego. -
Policja zatrzymała „Gang Olsena”. Narobili szkód sobie samym, a potem próbowali ratować się ciągnikiem
-
Krakersy w kształcie samochodów. Czy zjesz swój ulubiony model?
-
Szarpanina na środku autostrady. Pijany zabrał kobiecie kluczyki i odjechał?
-
Lamborghini 350 GT i V12. Historia silnika, który stał się wizytówką marki
Zostaw komentarz: