X-raid MINI testy przed Dakarem! – film
Po nieudanej próbie podjęcia walki o najlepsze pozycje podczas ubiegłorocznego Rajdu Dakar, Monster Energy X-raid Team jest zdecydowany stawić czoła wyzwaniom w 2012 roku najlepszy możliwy sposób. Zobaczcie jak przebiegają testy!
| MINI All4 – Monster Energy X-raid Team. |
![]() |
|
fot. YT
|
Intensywne prace nad rozwojem MINI All4 Countryman trawają. Jeśli wierzyć zapisom na multimedialnym póki co wysiłki nie idą na marne , a auto spisuje się całkiem nieźle. Z drugiej strony niezależnie od ilości włożonej pracy, trzeba pamiętać, że Dakar ( który w tym roku odbędzie się w Argentynie, Chile i Peru) jest zawsze wielką niewiadomą, bo na trasie może wydarzyć się wszystko, a na sukces składa się cały szereg czynników w tym po prostu szczęście. Póki co zapraszamy do obejrzenia filmu z testów.
Debiut Mini All4 Racing – Dakar 2011.
Gdyby nie błąd kierowcy Guerlaina Chicherita podczas testów, kto wie jakby wyglądała czołówka Rajdu Dakar Agrentina & Chile 2011. Projekt wprowadzenia następcy BMW X3 CC do rajdów Cross Country powstał latem 2009. Dzięki wysiłkowi inżynierów z austryjackiej firmy Magna zajmującej się budową silników diesla dla całej grupy BMW oraz mechanikom Teamu X-raid udało się w 90 dni zbudować od podstaw rajdówkę, która w przyszłości ma pozwolić na walkę o najwyższe lokaty.
Mini to tak naprawdę, krótsza wersja BMW X3 CC, z łatwiejszym dostępem do podzespołów oraz z silnikiem o nieco lepszych osiągach. Aby zwiększyć aerodynamikę auta pochylono przednią szybę w stosunku do fabrycznego Mini, zapewnia to również znacznie większą widoczność. Obniżono też środek ciężkości rajdówki, dzięki czemu auto zostało odpowiednio zbalansowane. W tegorocznej edycji rajdu samochód cały czas znajdował się w pierwszej dziesiątce, a jedynym problemem był układ hamulcowy podczas pierwszego odcinka. Dobrą passę przerwał niestety wypadek, do którego doszło z winy kierowcy, podczas testów, które miały miejsce w tzw. dniu wypoczynku. Mini All 4 Racing wystartuje w Rajdzie Dakar 2012 z nowym kierowcą.
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.

Zostaw komentarz: