Wodór w motoryzacji nadciąga - Hyundai demonstruje swoją wizję postępu dla ludzkości

06 października 2020
Branża motoryzacyjna już wie, co będzie wiodącym źródłem zasilania po autach czysto elektrycznych. Po Toyocie, także Hyundai chce uczestniczyć w wyścigu o palmę pierwszeństwa w dziedzinie technologii wodorowych ogniw paliwowych i kluczowej roli w ekosystemie, mobilności, infrastruktury i stylu życia.

Hyundai w ramach realizacji swojej wizji „Postępu dla ludzkości” wprowadził program H2U (Hydrogen to You). Program H2U ma na celu podniesie świadomości o wiodącej roli Hyundaia w dziedzinie technologii wodorowych ogniw paliwowych i kluczowej roli w powstającym ekosystemie zrównoważonej mobilności, infrastruktury i stylu życia.

H2U rzuca nowe światło na NEXO, flagowy samochód marki Hyundai z zasilanymi wodorem ogniwami paliwowymi, który jest bezemisyjny i oczyszcza powietrze zamiast je zanieczyszczać. Współpracując w ramach H2U z ambasadorami z Berlina, których zainteresowania i talenty obejmują różnorodne aspekty życia codziennego, Hyundai za pomocą wodorowego NEXO zabiera ich w podróż i zaprasza do indywidualnego wykorzystania zalet mobilności wodorowej.

Program H2U zachęca ambasadorów do zastanowienia się nad aspektami życia, które są im bliskie oraz pokazania, w jaki sposób mobilność oparta na wodorze i ogniwach paliwowych sprzyja zrównoważonemu stylowi życia i pozytywnie wpływa na ich codzienne życie, wspierając środowisko i rozwijając gospodarkę i społeczeństwo w celu zapewnienia lepszej przyszłości.

Przeczytaj też: Hyundai Prophecy - nowy koncepcyjny samochód elektryczny

Zespół ambasadorów biorących udział w programie H2U ma trafić bezpośrednio do młodszych konsumentów, którzy domagali się nowych technologii i całościowych rozwiązań niewymagających paliw kopalnych.

Wśród ambasadorów programu H2U znaleźli się:

  • Światowej sławy didżejka Peggy Gou, która podzieli się swoim progresywnym stylem życia i zabierze followersów w podróż z NEXO po berlińskiej scenie klubowej
  • Zwyciężczyni niemieckiego programu Next Top Model, Toni Dreher-Adenuga, która łączy ekologiczną mobilność, modę i zrównoważony styl życia
  • Naukowiec i YouTuber Jacob Beautemps, który objaśnia w prostych, przystępnych słowach działanie technologii ogniw paliwowych i zastosowania energii wodorowej
  • Fotograf Konrad Langer, który spogląda przez obiektyw na nową miejską wizję, w której czysty wodór odgrywa pierwszoplanową rolę
  • Influencer technologiczny AlexiBexi, który transmituje dzień z życia z wodorowym samochodem, testuje zasięg oraz proces tankowania NEXO
  • Ekspert w dziedzinie tuningu samochodów JP Kraemer, który kwestionuje swoją definicję napędzanych adrenaliną osiągów, zadając sobie pytania, czy postępowa ekomobilność zasilana wodorem może zmienić sposób myślenia prawdziwych automaniaków oraz jaka będzie przyszła definicja osiągów w kontekście zrównoważonej mobilności

Wonhong Cho, Wiceprezes Hyundai i Globalny Szef Marketingu Hyundai Motor Company, powiedział:

Program H2U jest jednym ze sposobów na zademonstrowanie naszej wizji „Postępu dla ludzkości”. Służy zwiększaniu świadomości o roli technologii wodorowej w pokonywaniu wyzwań środowiskowych naszych czasów.

Program H2U ma zademonstrować kluczową rolę Hyundaia w przejściu globalnego społeczeństwa na czystą energię, pomagając uczynić wodór opłacalnym ekonomicznie źródłem energii. Budując bliskie relacje z wiodącymi dostawcami usług z zakresu mobilności i wykraczając poza branżę motoryzacyjną, Hyundai stara się zapewnić swobodę przemieszczania się dla wszystkich ludzi.

Przeczytaj też: Hyundai i skomplikowana miłość

Komentarze

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy!