
Wiemy ile Audi Q8 koszuje w Polsce
Pierwszy SUV Audi mający o linię nadwozia przywodzącą coupe - Q8 - jest już dostępny w Polsce. Zaprezentowany zaledwie miesiąc temu model nie jest tani.
Audi Q8 to bezsprzecznie najciekawszy SUV oferowany przez niemieckiego producenta. Prezentuje on nowy wygląd rodziny Q, a do tego jest pierwszym, mającym opadającą linię nadwozia, nawiązującą do aut z nadwoziem coupe.
Na początek Q8 wyposażone będzie w 6-cylindrową, wysokoprężną jednostkę napędową o pojemności trzech litrów i mocy 286 KM, napęd na cztery koła quattro, automatyczną skrzynię biegów tiptronic oraz 48-woltowy układ elektryczny „mild hybrid”. Cena nowego Audi Q8 w takiej wersji to 369 000 złotych.
W bogatym wyposażeniu standardowym znajdziemy m.in. System MMI Navigation plus z panelem dotykowym MMI touch response, wirtualny kokpit Audi virtual cockpit, system Audi drive select dopasowujący charakter samochodu do preferencji kierowcy, układ regulacji tłumienia amortyzatorów, diodowe reflektory przednie i światła tylne, czy automatyczną klimatyzację.
Gama wyposażenia opcjonalnego obejmuje szereg elementów poprawiających prezencję Audi Q8 i przyjemność jazdy nim. Wśród opcji są m.in. pakiety stylistyczne (S line Exterieur czy rozbudowany Pakiet sportowy S line), felgi ze stopów metali lekkich o rozmiarach nawet do 21 cali oraz bogaty pakiet systemów wsparcia kierowcy, dynamiczny układ kierowniczy wszystkich kół z tylną osią skrętną i system muzyczny Bang & Olufsen Advanced Sound System z trójwymiarowym dźwiękiem.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Właśnie obnizony wzgledem poprzednikow. Suv ma byc ogromny i siac respekt na drodze hehe. Mimo wszystko wole auta mniej oplywowe kształtem. Taki Rexton jest potezny, ale rowniez i elegancki w swojej budowie.