Volvo S60 z zaskakującymi cenami

Volvo stworzyło ofertę First Edition, która ma pomóc nowemu S60 zdobywać polski rynek. Do wyboru są tylko mocne silniki i bogate wersje wyposażenia, a ceny mają być niższe nawet o 50 tys. zł, niż u konkurencji!

Cena bazowa danego modelu jest tylko pewnym punktem odniesienia. Najczęściej okazuje się, że podstawowa wersja wyposażeniowa jest tak uboga, że klient musi dopłacić przynajmniej 20-30% wartości pojazdu, aby wyjechać z salonu z niezbędnymi opcjami.

To nie dotyczy jednak nowego Volvo S60 w ofercie First Edition. Nawet najtańsza odmiana T4 FWD 190 KM wyposażona jest w automatyczną, ośmiostopniową skrzynię biegów i pakiet R-Design obejmujący między innymi 18-calowe koła ze stopów lekkich, sportowe fotele z tapicerką skórzaną Nappa i szereg detali stylistycznych nadwozia i wnętrza. Dopłaty nie wymaga także elektryczna regulacja fotela kierowcy, dwustrefowa klimatyzacja, tempomat, czy LED-owe reflektory przednie.

Standardowy system multimedialny obsługuje Android Auto oraz Apple Car Play, a także nawigacja Sensus i nagłośnienie High Performance. Dopłaty nie wymaga również alarm Volvo Guard, systemem wstępnej wentylacji auta w chwili otwarcia samochodu (Clean Zone), elektrycznie składane i przyciemniane lusterka i czujniki parkowania. Bez dopłaty kierowca otrzyma także dwa złącza USB w tunelu środkowym i łącze Bluetooth.

Cennik otwiera kwota 165 000 zł za wersję S60 T4 190 KM R-Design. Według polskiego przedstawicielstwa Volvo sedany konkurencji w podobnej specyfikacji są droższe o 40 – 50 tys. zł. Klienci mogą wybrać także mocniejszą odmianę T5 250 KM z napędem na przednią oś (178 650 zł) lub na cztery koła (188 650 zł). Oferta jest ważna przez pół roku lub do wyczerpania zapasów.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze