Volkswagen Multivan 6.1 PanAmericana – terenowy wygląd i napęd na cztery koła
Mija właśnie 21 lat, odkąd dwie załogi Volkswagena, jadąc dwoma Multivanami, w rekordowym czasie pokonały długą trasę z Alaski aż do Ziemi Ognistej – słynną PanAmericanę. W kolejnej generacji nazwanej podobnie wersji Volkswagena Multivan, po przygodę wyruszyć może nawet siedmioro globtroterów.
PanAmericana różni się od wersji bazowej tego modelu przede wszystkim bardziej „terenowym” wyglądem. Grill osłony chłodnicy utrzymany jest w czerni. Wyglądające bardziej masywnie zderzaki – w przodzie i w tyle – oraz szerokie listwy boczne na których umieszczono charakterystyczny napis PanAmericana, wykonane są z solidnego tworzywa w szarym kolorze „Nucleus Grey”.
Osłony podwozia w przodzie i w tyle oraz listwy chroniące dolne fragmenty progów, są z kolei utrzymane w kolorze srebrnym. Standardowo, Multivan PanAmericana wyposażany jest w 17-calowe felgi „Devenport” ze stopów metali lekkich, opcjonalnie dobrać można koła 18-calowe z obręczami „Palmerston” lub „Valdivia”. Wszystkie nadają się do jazdy w nierównym terenie.
Wnętrze Multivana PanAmericana wyposażone jest w dwukolorowe fotele skórzane, czarną deskę rozdzielczą i czarną wykładzinę (wersja Marrakesh – Czarny Titanium) lub czarne fotele z obiciami z mikrofibry, czarną deskę rozdzielczą i czarną wykładzinę (wersja Palladium – Czarny Titanium). Opcjonalnie, do kabiny pasażerskiej zamówić można wytrzymałą wykładzinę podłogową z aluminium lub z imitacji drewna.
PanAmericana jest dostępna we wszystkich wariantach silnikowych oferowanych dla Multivana, począwszy od wersji 110 KM TDI z napędem na przednie koła i manualną, 5-biegową skrzynią biegów, po 150 KM TDI z napędem na wszystkie koła 4MOTION i z automatyczną skrzynią DSG.
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.
Zostaw komentarz: