
Volkswagen kończy z hasłem „Das Auto”
Od 2007 roku każda kampania reklamowa koncernu Volkswagen kończyła się sloganem "Das Auto.". Ze względu na poważne problemy wizerunkowe niemiecki producent zamierza je zmienić.
Informacje na ten temat podała agencja Reuters. Decyzja o zmianie głównego hasła reklamowego zapadła w ubiegłym tygodniu w Dreźnie, gdzie odbywało się za zamkniętymi drzwiami spotkanie najważniejszych menedżerów marki Volkswagen.
Zmiana sloganu „Das Auto.” wiąże się z poważnym kryzysem wizerunkowy, jaki rozpoczął się we wrześniu tego roku, gdy okazało się, że Volkswagen fałszował wyniki badań dotyczących emisji spalin. Cała afera „Dieselgate” trwa w najlepsze i co jakiś czas pojawiają się nowe wątki w tej historii. Niemiecki koncern już zapowiedział mocne oszczędności w związku ze stratami, które poniósł i poniesie w najbliższym czasie.
Podczas rozmowy z agencją jeden z menedżerów w koncernie VW powiedział, że slogan „Das Auto” jest obecnie zbyt dumny i pretensjonalny. Szczególnie, gdy firma stara się odbudować zaufanie oraz sympatię klientów.
Zamiast tego pojawi się skromniejsze określenie marki. Jakie? Tego jeszcze nie wiemy, ale podejrzewa się, że po prostu „Volkswagen”. Podczas spotkania w Dreźnie włodarze marki podjęli nowe działania w zakresie komunikacji, które mają ocieplić reputację Volkswagena.
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: