
Volkswagen kończy z hasłem „Das Auto”
Od 2007 roku każda kampania reklamowa koncernu Volkswagen kończyła się sloganem "Das Auto.". Ze względu na poważne problemy wizerunkowe niemiecki producent zamierza je zmienić.
Informacje na ten temat podała agencja Reuters. Decyzja o zmianie głównego hasła reklamowego zapadła w ubiegłym tygodniu w Dreźnie, gdzie odbywało się za zamkniętymi drzwiami spotkanie najważniejszych menedżerów marki Volkswagen.
Zmiana sloganu „Das Auto.” wiąże się z poważnym kryzysem wizerunkowy, jaki rozpoczął się we wrześniu tego roku, gdy okazało się, że Volkswagen fałszował wyniki badań dotyczących emisji spalin. Cała afera „Dieselgate” trwa w najlepsze i co jakiś czas pojawiają się nowe wątki w tej historii. Niemiecki koncern już zapowiedział mocne oszczędności w związku ze stratami, które poniósł i poniesie w najbliższym czasie.
Podczas rozmowy z agencją jeden z menedżerów w koncernie VW powiedział, że slogan „Das Auto” jest obecnie zbyt dumny i pretensjonalny. Szczególnie, gdy firma stara się odbudować zaufanie oraz sympatię klientów.
Zamiast tego pojawi się skromniejsze określenie marki. Jakie? Tego jeszcze nie wiemy, ale podejrzewa się, że po prostu „Volkswagen”. Podczas spotkania w Dreźnie włodarze marki podjęli nowe działania w zakresie komunikacji, które mają ocieplić reputację Volkswagena.
Najnowsze
-
Motocykliści giną 27 razy częściej niż kierowcy aut! Wypadki na jednośladach w Polsce: statystyki, przyczyny i jak jeździć bezpieczniej
Szokujące dane wypadkowe nie działają na wyobraźnię niektórych motocyklistów, bo liczba zdarzeń wydaje się wciąż rosnąć. Radzimy, jak bezpiecznie rozpocząć sezon motocyklowy. -
Chińskie baterie litowo-jonowe biją rekordy! 520 km zasięgu w 5 minut – czy to koniec ery spalinówek?
-
6. Rajd Motocyklowy Weteranów – relacja z hołdu bohaterom
-
6. Rajd Motocyklowy Weteranów – hołd na dwóch kołach dla tych, którzy nie wrócili z misji. Start już 24 kwietnia!
-
Od kartingu do F1 Academy? Kornelia Olkucka walczy o marzenia we włoskiej Formule F4!
Zostaw komentarz: