Volkswagen Golf GTI TCR – znamy osiągi i polską cenę
Nowa generacja Golfa majaczy już na horyzoncie (produkcja ma ruszyć w czerwcu), ale obecna nie ma zamiaru odejść po cichu. Na polskim rynku debiutuje właśnie Golf GTI TCR.
Najszybszego Golfa GTI w historii pokazano rok temu na imprezie nad jeziorem Wörthersee. Bardzo wyjątkowa wersja ojca hot hatchy, wyróżnia się jedynie drobiazgami, takimi jak nakładki na progi czy inny dyfuzor. Wnętrze utrzymano w czarnej tonacji, urozmaiconej jedynie czerwonymi elementami na tapicerce.
Źródłem napędu Golfa GTI TCR jest silnik 2.0 TSI wzmocniony do 290 KM. Standardowo zestawiono go z 7-stopniową przekładnią DSG. Samochód rozpędza się do 100 km/h w 5,6 s, a jego prędkość maksymalna to 250 km/h.
Za trzydrzwiowy egzemplarz trzeba zapłacić przynajmniej 153 590 zł (pięciodrzwiowy 155 400 zł). To stawia Golfa GTI TCR w gamie dokładnie między GTI Performance (245 KM, 131 590 zł) oraz R (310 KM, napęd 4×4, 172 690 zł). Wyposażenie standardowe modelu przewiduje felgi ze stopów lekkich o średnicy 18 cali, reflektory LED Mid z doświetlaniem zakrętów, automatyczną klimatyzację Climatronic, aktywny tempomat działający do 210 km/h, system radiowy Composition Media (8 cali) oraz Active Info Display (cyfrowe zegary).
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.
Zostaw komentarz: