Volkswagen Golf GTD Variant – debiut w Genewie

Już od 1982 roku Volkswagen oznacza skrótem GTD - „Gran Turismo Diesel” swoje oszczędne, ale nadal dynamiczne samochody. Po raz pierwszy skrót ten pojawia się na nadwoziu Golfa Varianta.

Volkswagen Golf GTD Variant , podobnie jak Golf GTD, wyposażony jest w silnik TDI o mocy 184 KM. Jego światowa premiera odbędzie się podczas Genewskiego Salonu Samochodowego, w Polsce do oferty zostanie wprowadzony już w maju.

Auto ma przyspieszać do 100 km/h w 7,9 sekundy, a maksymalny moment obrotowy dwulitrowej jednostki napędowej wynosi 380 Nm. Producent zapewnia, że średnie zużycie paliwa wyniesie 4,4 l/100 km.

Oprócz specyficznych dla GTD zderzaków i osłony chłodnicy o strukturze plastra miodu, Golf GTD Variant ma przyciemnione tylne światła i nakładki poszerzające progi. Jego wygląd zewnętrzny uzupełniają 17-calowe obręcze ze stopu metali lekkich Curitiba, czarne relingi dachowe i chromowane, podwójne końcówki rur wydechowych. Do wyposażenia seryjnego Golfa GTD Varianta w Niemczech należą także bi-ksenonowe reflektory, sportowe zawieszenie obniżone o 15 mm oraz progresywny układ kierowniczy, zapewniający lepsze zachowanie się przy dynamicznej jeździe oraz większy komfort w codziennej eksploatacji.

We wnętrzu zamontowano sportowe siedzenia obszyte tkaniną Clark, podświetlone listwy na progach, czarną podsufitkę oraz zastosowano czarne poszycie słupków. Do tego dochodzą liczne aplikacje dekoracyjne oraz nakładki na pedały ze stali nierdzewnej. Całość uzupełnia multifunkcyjna kierownica obszyta skórą z aluminiowymi aplikacjami oraz gałka dźwigni zmiany biegów w formie piłki golfowej.

Komentarze:

Anonymous - 5 marca 2021

Ciekawe czy bedzie 4motion?

Odpowiedz

Anonymous - 5 marca 2021

Ciekawe czy bedzie 4motion?

Odpowiedz
Pokaż więcej komentarzy
Pokaż Mniej komentarzy
Schowaj wszystkie

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze