„Twarzowy” Fiat 500
Ten samochód przyciąga spojrzenie, a to ze względu na... spojrzenie. Nic nie rozumiecie? Obejrzycie Fiata 500 stworzonego we współpracy z marką odzieżową Hype Means Nothing.
Fiat 500, którego chce się obejrzeć w każdym szczególe. |
![]() |
fot. Intersection Magazine
|
Czegoś takiego chyba jeszcze nie było! We współpracy z francuską, odzieżową marką Hype Means Nothing Fiat stworzył mobilną wystawę fotografii. 500 Hype Means Nothing to kultowe nadwozie ozdobione pięknymi, czarno-białymi fotografiami znanych celebrytów w bardzo nietypowej pozie. Wszystkie gwiazdy reprezentujące różne media przyprawiają sobie „okularki” wykonane z ich własnych rąk – zasłaniane twarze ciężko więc rozpoznać, ale nam rzuciła się w oczy jedna nietypowa, z charakterystycznymi uszami myszki Miki.
Sesja zdjęciowa intrugującej pięćsetki (jak widać nie tylko w różu jej do twarzy 😉 ukazała się w Intersection Magazine. Sam samochód będzie można jednak podziwiać „na żywo”. Autko ma podróżować po ulicach Paryża, a także być wystawione w Colette.
![]() |
fot. Intersection Magazine
|
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: