„Twarzowy” Fiat 500
Ten samochód przyciąga spojrzenie, a to ze względu na... spojrzenie. Nic nie rozumiecie? Obejrzycie Fiata 500 stworzonego we współpracy z marką odzieżową Hype Means Nothing.
Fiat 500, którego chce się obejrzeć w każdym szczególe. |
fot. Intersection Magazine
|
Czegoś takiego chyba jeszcze nie było! We współpracy z francuską, odzieżową marką Hype Means Nothing Fiat stworzył mobilną wystawę fotografii. 500 Hype Means Nothing to kultowe nadwozie ozdobione pięknymi, czarno-białymi fotografiami znanych celebrytów w bardzo nietypowej pozie. Wszystkie gwiazdy reprezentujące różne media przyprawiają sobie „okularki” wykonane z ich własnych rąk – zasłaniane twarze ciężko więc rozpoznać, ale nam rzuciła się w oczy jedna nietypowa, z charakterystycznymi uszami myszki Miki.
Sesja zdjęciowa intrugującej pięćsetki (jak widać nie tylko w różu jej do twarzy 😉 ukazała się w Intersection Magazine. Sam samochód będzie można jednak podziwiać „na żywo”. Autko ma podróżować po ulicach Paryża, a także być wystawione w Colette.
fot. Intersection Magazine
|
Najnowsze
-
DACIA DUSTER ZDOBYWA TYTUŁ CAR OF THE YEAR POLSKA 2025
Właśnie zakończyła się tegoroczna edycja konkursu Car of the Year Polska. W tym roku zwycięzcą została Dacia Duster, zdobywając 69 punktów i najwyższe uznanie ośmiu jurorów. -
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
-
Finał trzeciego sezonu TOYOTA GR CUP
-
Dynamiczne i wszechstronne: Audi Q5 Sportback drugiej generacji
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
Zostaw komentarz: