Trzeba umieć robić biznes
Wokół panoszy się kryzys. Max Mosley każe zmniejszać roczne budżety zespołów... A BMW Sauber ma się coraz lepiej.
BMW Motorsport podpisało następną umowę |
![]() |
Foto: BMW Motorsport
|
BMW Sauber F1 Team pozyskał nowego sponsora. Nie robiąc sobie nic z ogólnoświatowego kryzysu podpisał następną długoterminową umowę sponsorską.
Go-GP.ORG logo pojawi się już w tym sezonie na samochodzie zespołu. Znak będzie promować prowincję Gauteng w Południowej Afryce. Rejon ten zaznaczył już swoją obecność w historii Formuły 1, będąc gospodarzem Grand Prix w 1983 roku, kiedy to Nelson Piquet zdobył mistrzostwo w zespole Brabham BMW. Skrót, który pojawi się na zakończeniach przedniego skrzydła i nosie bolidu oraz na ubraniach zespołu, kaskach kierowców, sprzęcie i ciężarówkach jest nazwą portalu prezentującego bogatą ofertę regionu południowoafrykańskiego dla fanów mistrzostw, turystów i inwestorów.
Gauteng stanowi ekonomiczne centrum Południowej Afryki i wypracowuje 35% produktu krajowego brutto oferując możliwości współpracy w dziedzinie turystyki, handlu, inwestycji i istniejącego przemysłu samochodowego. BMW Group posiada w pobliżu Pretorii swoje zakłady zatrudniające 2300 osób i produkujące 250 samochodów Serii 3 każdego dnia. Z tego też powodu logo GO-GP.ORG pojawi się na samochodach BMW 320si w seriach wyścigów WTCC (World Touring Car Championship) oraz Formula BMW junior. Firma Gauteng Motorsport na zlecenie rządu zajmuje się także promocją regionu poprzez organizację i promocję szóstej rundy World Superbike Championship, w których udział weźmie w maju br. także BMW Motorrad. Co łączy dwie strony umowy sponsorkiej poza fabryką w pobliżu Pretorii? Południowa Afryka zmierza w kierunku organizacji GP Formuły 1, widzi ewidentną możliwość promocji turystycznej swojego kraju przez tak solidnąfirmę, jaką jest BMW i wielki potencjał BMW Sauber F1 Team. Niemiecko-szwajcarski zespół reprezentujący BMW Motorsport, jako część BMW AG jest z całą pewnością świetnym ambasadorem regionu, przyciągającym swoimi działaniami uwagę nie tylko wielbicieli samochodów i fanów sportów motorowych.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: