
Toyota GR Supra z manualną skrzynią biegów. Ruszyły zamówienia, znamy polskie ceny
Długo wyczekiwana Toyota GR Supra z 6-biegową manualną skrzynią biegów debiutuje nad Wisłą. Specjalna wersja to jeden z niewielu tak mocnych i sportowych samochodów dostępnych na rynku z taką przekładnią.
Sportowa Toyota GR Supra z 6-biegową manualną skrzynią biegów debiutuje na polskim rynku, Samochód jest wyposażony w 3-litrowy silnik Twin-Scroll Turbo o mocy 340 KM. Maksymalny moment obrotowy tej jednostki 500 Nm. Auto otrzymało kilka modyfikacji podwozia oraz specjalną funkcję Hairpin+, która zwiększa frajdę z jazdy krętych drogach. Auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,6 sekundy.

Klienci zamawiający GR Suprę ze skrzynią manualną mogą wybrać zupełnie nową skórzaną tapicerkę w brązowym kolorze. Alternatywnie dostępna jest standardowa, czarna tapicerka. W obu przypadkach jest to połączenie skóry naturalnej i syntetycznej. Auto będzie dostępne w nowym, ekskluzywnym lakierze Moonstone White dostępnym jako opcja za 10 tys. złotych.
Zobacz: Toyota GRMN Supra z silnikiem od BMW M3
Toyota GR Supra z manualną skrzynią biegów będzie dostępna wyłącznie w wyższej wersji wyposażenia Executive. Na liście wyposażenia znajdują się następujące dodatki: system aktywnego zawieszenia (AVS), wyświetlacz HUD na przedniej szybie, system Premium Audio JBL, 19″ kute felgi w czarnym i srebrnym kolorze oraz pamięć ustawień fotela kierowcy, a także przednie i tylne czujniki parkowania oraz tempomat.

Polskie ceny modelu GR Supra Executive z silnikiem 3.0 i manualną skrzynią biegów zaczynają się od 329 900 złotych.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: