Toro Rosso ma kierowców
Wygląda na to, że kolejny zespół uporządkował sprawy dotyczące kierowców. Bez specjalnego rozgłosu, a może nawet można powiedzieć, że po cichutku...
Jaime Alguersuari |
![]() |
fot. Toro Rosso
|
Jaime Alguersuari, który zastąpił słabo spisującego się Sebastiena Bourdais w kokpicie bolidu Toro Rosso w ubiegłym sezonie będzie kierowcą tego teamu także w przyszłym roku. Jak doniosła hiszpańska strona internetowa Marca, Alguersari przyznał, że jego kontrakt został podpisany już kilka miesięcy temu. Toro Rosso nie ogłaszało tego faktu. Jasne, że losy młodego Hiszpana nie budzą tylu emocji, co Raikkonena czy Buttona, ale z pewnością warto obserwować karierę, która się dopiero rozpoczyna. Toro Rosso stawia jednak na młodość. Obydwaj zawodnicy teamu są bardzo młodzi – partner Jaime, Sebastien Buemi to 21-latek, który rozpoczął występy w F1 także w zeszłym sezonie.
Kariera Hiszpana związana jest prawie w całości z Renault, kiedy to zaczął jeździć w Formula Renault 2.0, a następnie Formula 3 i ponownie serii Formula Renault 3.5. Jaime debiutował w F1 w wyścigu na Hungaroringu i trzeba przyznać, że słychać było wtedy głosy, sprzeciwiające się jego występowi, ze względu na brak doświadczenia i młody wiek. Jedyne testy jakie miał za sobą to jazdy w Red Bull rok wcześniej. Stanął więc na starcie o GP Węgier jako zupełny „freshman”. No cóż, na 8 wyścigów, w których brał udział, 19-letni kierowca Toro Rosso z różnych przyczyn ukończył tylko 3 i nie zdobył punktów w zeszłym sezonie. Miejmy nadzieję, że będzie miał więcej szczęścia w sezonie 2010.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: