Tir ponad minutę wyprzedzał drugiego tira. Kierowca w BMW ukarał… wyprzedzanego!

Wielokrotnie widzieliśmy przykłady agresji wobec kierowców, którzy długo wyprzedzali na autostradzie. Ale nigdy wobec kierowcy, który był wyprzedzany!

Tak zwane „wyścigi słoni” budzą w kierowcach duże emocje i trudno się temu dziwić. Każdy ma prawo wyprzedzić inny pojazd we własnym tempie, ale wielu osobom puszczają nerwy, kiedy oznacza to nawet kilkuminutową blokadę lewego pasa.

Kierowca BMW ściga innego kierującego i blokuje mu drogę. A policja nic

Na poniższym nagraniu manewr trwał ponad minutę (trudno powiedzieć jak długo tir blokował lewy pas, zanim zrównał się z wyprzedzanym i pojawił w kadrze). Widać, że różnica prędkości była symboliczna. To zdenerwowało kierowcę BMW.

Szeryf w BMW nie lubi jak go inni wyprzedzają, ale ma na to sposób

Zdenerwowanie można zrozumieć, złośliwe hamowanie przed ciężarówką oczywiście nie. Sytuacja była jednak o tyle absurdalna, że kierujący BMW nie próbował nastraszyć kierowcy, który długo wyprzedzał, tylko tego który był wyprzedzany! Rozumiecie coś z tego?

Najnowsze

Karolina Chojnacka

Ferrari zbuduje wyścigowy hipersamochód

Ferrari zapowiedziało wejście do kategorii Le Mans Hypercar.

Ferrari obiecuje, że wyścigowy hipersamochód z Maranello będzie gotowy  już za trzy lata, na WEC 2023. To historyczna data, ponieważ dokładnie wtedy minie 50 lat od zakończenia poprzedniego fabrycznego programu Scuderii Ferrari w najwyższej klasie prototypów.

Przeczytaj też: Prezentacja bolidu Ferrari na sezon 2021 – gdzie i kiedy można ją obejrzeć?

Rozwojem hipersamochodu zajmie się Antonello Coletta z programu GT, na którym w ostatnich latach koncentrowało się Ferrari. Dodatkowo ekipę techniczną wesprą inżynierowie z działu Formuły 1.

Ferrari wygrało legendarny, 24-godzinny wyścig Le Mans w klasyfikacji generalnej 9 razy, ostatni raz w 1965 roku. Za kierownicą Ferrari 250 LM zmieniali się Jochen Rindt, Master Gregory i Ed Hugus.

Przeczytaj też: Wirtualne zwiedzanie muzeum Ferrari

Najnowsze

Karolina Chojnacka

Bentley w roli szofera. Zobaczcie „The ACS Show”!

Premierowy odcinek „The ACS Show” rozpoczyna się ekskluzywnym wywiadem z aktorem Damsonem Idrisem.

Bentley z dumą wspiera „The ACS Show”, nowy comiesięczny program prowadzony przez Emmanuela Lawala i Ashtona Gohila we współpracy z Mr Porter. Program ma na celu zapoznanie słuchaczy z nowymi kawałkami i ponadczasową muzyką, a także zaoferować wnikliwe i inspirujące rozmowy z odnoszącymi sukcesy pionierami, nowymi talentami i liderami społeczności.

Premierowy odcinek „The ACS Show” rozpoczyna się ekskluzywnym wywiadem z aktorem Damsonem Idrisem. Idris został przewieziony ze swojego domu do studia nagraniowego w Bentley Flying Spur V8.

Przeczytaj też: Mansory Bentley Flying Spur – po kuracji upiększającej, ale wciąż z tą samą mocą

Bentley planuje być szoferem gości VIP podczas nagrywania wszystkich odcinków programu, zapewniając im flotę różnych modeli, w tym Continental GT i GT Convertible, Bentayga i Flying Spur.

Bentley w roli szofera. Poznajcie „The ACS Show”

Najnowsze

Karolina Chojnacka

Lew w nowej odsłonie! Peugeot prezentuje nowe logo

Jedna z najstarszych marek na świecie potwierdza swoją osobowość i charakter nowym logo.

Od 1850 roku Peugeot zaprezentował światu dziesięć kolejnych logotypów, z których wszystkie zawierały emblemat lwa. Jedynasta wersja, jeszcze bardziej opływowa, bardziej jakościowa i bardziej elegancka, została właśnie zaprezentowana przez Peugeot  Design Lab.

Obecne logo, wprowadzone na rynek w 2010 roku, musiało zostać zmienione, aby ukoronować ruch marki na wyższy poziom. Peugeot zmienia logo, aby dotrzymać kroku swoim samochodom.

Peugeot prezentuje nowe logo

Przeczytaj też: Peugeot 3008 po liftingu – pierwsza jazda. Milutki kotek pod maską groźnego lwa

Nowe logo uosabia wczoraj, dziś i jutro marki Peugeot. Zostało zaprojektowane z myślą o trwałości.

Herb z wizerunkiem lwa zawsze był częścią Peugeota. Z dumą prezentuje wartości francuskiej marki. Jest to charakterystyczny symbol przynależności i uznania.

Nowe logo z lwem jest synonimem prestiżu, pewności siebie i długowieczności. Dzięki niemu i nowej identyfikacji wizualnej Peugeot łączy historię z hipernowoczesnością.

Peugeot prezentuje nowe logo

Przeczytaj też: Test Peugeot 508 Hybrid LB – czy to ma sens?

Najnowsze

Karolina Chojnacka

Aston Martin rozpoczyna współpracę z włoską marką i będzie promować odpowiedzialne picie alkoholu

Czy zespół Ferrari powinien być zazdrosny?

Aston Martin po 61 latach wraca do świata Formuły 1. Wraz z nim w paddocku królowej sportów motorowych pojawią się nowe „twarze”.

Aston Martin Cognizant Formula One Team podpisał wieloletnią umowę partnerską z Peroni Libera 0.0%, włoską marką piwa bezalkoholowego super premium od Peroni Nastro Azzurro.

W ramach partnerstwa Peroni Libera 0.0% będzie serwowane na wszystkich imprezach w ramach globalnego kalendarza Formuły 1, w tym na każdym wyścigu Grand Prix w samochodzie kempingowym zespołu Aston Martin oraz podczas  imprez w centrum miast.

Logo Peroni Libera 0.0% będzie także widoczne na karoserii bolidu Astona Martina oraz na strojach członków zespołu.

Przeczytaj też: Aston Martin rozpoczyna współpracę z producentem zegarków

Lawrence Stroll, prezes Aston Martin Cognizant Formula One Team, powiedział:

Z radością witamy Peroni Libera 0.0% w rodzinie Aston Martin Cognizant Formula One i cieszymy się, że dwie tak wspaniałe marki wchodzą w partnerstwo na samym początku historycznego powrotu zespołu Aston Martin do globalnych wyścigów na najwyższym poziomie po 61 latach nieobecności. To partnerstwo doda zespołowi skrzydeł przed startem nowego sezonu i jest okazją do połączenia sił dwóch kultowych marek w niezwykłej przygodzie w świecie Formuły 1. Nie możemy się doczekać włączenia Peroni Libera 0.0% do naszego zespołu i realizacji ambicji marki w obszarze globalnego rozwoju za sprawą platformy Formuły 1.

Aston Martin Cognizant Formula One Team podpisał wieloletnią umowę partnerską z Peroni Libera 0.0%

Partnerstwo to doskonale wpisuje się w ambicje obu marek, związane z promocją odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu i wychodzi naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu konsumentów na napoje bezalkoholowe.

Najnowsze