
„The Soul Within” – Porsche przygotowało filmy o ludziach z pasją
W sześciu filmach – każdy trwa około 20 minut – Porsche przedstawia sylwetki ludzi pełnych energii i inspiracji. Nowa seria nosi tytuł „The Soul Within” (w wolnym tłumaczeniu „Z duszą”) i od kilku dni można ją oglądać na YouTubie.
Jej bohaterowie działają głównie w kreatywnym, artystycznym środowisku. Każdy zajmuje się czymś zupełnie innym, ale wszyscy mają jedną wspólną cechę: w to, co robią, angażują się całym sercem i całą duszą. Nie ma tu odwołań do marki Porsche, a na zdjęciach nie widać aut. Producent sportowych samochodów kładzie w ten sposób nacisk na kierowaniu komunikacji marketingowej do swojej grupy docelowej w sposób autentyczny i istotny wizualnie.
Zobacz: TOP 10 filmów motoryzacyjnych na Netflixie
Jednym z bohaterów serii jest Stéphane Ashpool, paryski projektant mody, który pod marką Pigalle oferuje ubrania w codziennym i ekskluzywnym stylu.
W innym odcinku artystka graffiti Christina Angelina z Los Angeles opisuje, jak angażuje się duchowo w malowanie natryskowe – czyli czynność, która jest wymagająca także fizycznie. W kolejnych odcinkach wystąpili japońska didżejka Hito oraz Lino DiSalvo, reżyser filmów animowanych, który w zeszłym roku wyprodukował „Playmobil. Film”. Jest też opowieść o kanadyjskich przedsiębiorcach – Kaeli Robinsong i Jason Sussman wyjaśniają, jak w zgodzie ze sobą rozwijają własny biznesowy model, od pierwszego foodtrucka na wyspie Vancouver po szereg restauracji. Do grona bohaterów nowej serii należy również niemiecki biznesmen Julius Dittmann, syn pioniera sceny deskorolkowej Titusa Dittmanna, a obecnie dyrektor zarządzający własnej marki Titus.
Sprawdź: Seriale i programy motoryzacyjne na Netflixie – nasze TOP 5
Za produkcję wideoserii odpowiada Petrolicious. Porsche korzysta tu z medialnej współpracy z internetowym i papierowym wydaniem magazynu „VICE”, jednym ze swoich kanałów dystrybucji. Oznacza to, że oprócz kanału Porsche na YouTubie filmy będą publikowane i reklamowane również za pośrednictwem wspólnego centrum online. Producent sportowych samochodów intensywnie korzysta z motywu duszy jako tematu swojej komunikacji od czasu premiery Taycan. Motto „Z iskrą w duszy” podkreśla fakt, że ten w pełni elektryczny model ucieleśnia wszystkie typowe cechy Porsche.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: