Ten jedyny w swoim rodzaju Speedback GT to prawdziwe arcydzieło! Zobaczcie zdjęcia
Ten wyjątkowy Speedback GT to wspaniały przykład tego, jak każdy samochód wyprodukowany przez firmę David Brown Automotive staje się prawdziwym dziełem sztuki.
Kultowy model Speedback GT – podstawa linii produktów David Brown Automotive od czasu wejścia na rynek brytyjskiej marki w 2013 roku – przez 8000 godzin był produkowany w specjalnie wybudowanym zakładzie produkcyjnym Silverstone, w którym firma tworzy swoje luksusowe samochody sportowe.
Ten Speedback GT, wykończony na zamówienie we wspaniałym, ręcznie malowanym kolorze „Blue Moon”, jest prawdziwą wizytówką zdolności David Brown Automotive.
{{ image(33947) }}
Przeczytaj też: Arrinera Hussarya GT debiutuje w Brooklands
Ten Speedback GT został wykonany na zamówienie klienta z Niemiec.
Samochód wyróżnia się nie tylko lakierem „Blue Moon”, ale także niestandardowym zestawem dodatków. 19-calowe felgi z polerowanej stali nierdzewnej zostały zaprojektowane specjalnie do tego modelu.
{{ image(33948) }}
Wewnątrz Speedback GT samochód zyskuje niepowtarzalny wygląd i charakter dzięki ręcznie wykonanym satynowym fornirom Elm Burr oraz skórzanemu wnętrzu „Tabak” w jasnych odcieniach. Wszystkie elementy błyszczące zostały wyfrezowane z solidnych fragmentów aluminium, a następnie pokryte niklem i chromem.
{{ gallery(3190) }}
Przeczytaj też: Od przybytku głowa nie boli, czyli ponad 5000 opcji personalizacji od Bentleya
Klejnotem w koronie opcji wyposażenia wnętrza Speedback GT jest niestandardowy schowek do przechowywania napojów, który zawiera preferowany przez właściciela gin z tonikiem oraz dwie kryształowe szklanki typu highball. Klient spędził cały dzień w siedzibie Davida Brown Automotive, aby udoskonalić swoją personalną specyfikację, decydując się na ten zestaw jako „kwintesencję brytyjskiej” sygnatury samochodu.
{{ image(33945) }}
Najnowsze
-
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
Czy nowa inwestycja drogowa w rejonie S7 za kilka miliardów złotych faktycznie odciąży ruch w Warszawie, czy tylko przesunie problem w inne miejsce? Mieszkańcy Bielan już teraz mają wątpliwości, a kierowcy tranzytowi mogą się rozczarować. -
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
-
Motocykliści giną 27 razy częściej niż kierowcy aut! Wypadki na jednośladach w Polsce: statystyki, przyczyny i jak jeździć bezpieczniej
Zostaw komentarz: