Tak wygląda Honda HR-V po face liftingu
Honda publikuje pierwsze informacje dotyczące poliftingowej wersji modelu HR-V. Odświeżona wersja modelu wyróżnia się nowymi akcentami w stylizacji nadwozia, zmodernizowanym wnętrzem i szeregiem nowoczesnych rozwiązań.
Zmiany w stylizacji nadwozia objęły przód HR-V, który otrzymał nowy, błyszczący, chromowany na ciemno panel. Zastąpił on wcześniejszą kombinację czerni i chromu nad wlotem powietrza. Przedni zderzak ma teraz głębiej umieszczone wloty powietrza, w których znajdują się okrągłe światła przeciwmgielne, a reflektory otrzymały w standardzie soczewki z przeprojektowanymi diodowymi światłami do jazdy dziennej.
Chromowany na ciemno element ozdobny drzwi bagażnika nawiązuje do nowego wykończenia z przodu, a tylne światła mają teraz ciemniejsze oprawy.
Bogatsze wersje wyposażenia otrzymały nowe, 17-calowe obręcze kół, wykonane z lekkiego stopu, a układ wydechowy zakończono chromowaną nasadką. Przednie reflektory i tylne lampy zespolone wykonano w całości w technice LED.
W modelu HR-V na rok 2019, Honda zaoferuje wybór ośmiu kolorów nadwozia, w tym nowy lakier Midnight Blue Beam Metallic. Pozostałe kolory to: Milano Red, perłowe lakiery Platinum White i Crystal Black oraz lakiery metalizowane Lunar Silver, Modern Steel, Brilliant Sporty Blue i Ruse Black.
HR-V pozostaje modelem bardzo funkcjonalnym, wyposażonym między innymi w system składania tylnej kanapy Magic Seat. W przeprojektowanych przednich fotelach kierowcy i pasażera wprowadzono zmiany w poduszce siedzenia i w oparciu, zapewniając lepsze podparcie, zwłaszcza w obszarze ramion. Standardową tapicerkę wykonano z tkaniny wyższej jakości, podczas gdy modele z najbogatszym wyposażeniem otrzymały połączenie tkaniny i skóry ozdobionych podwójnymi szwami dodającymi wnętrzu atrakcyjnego wyglądu.
Od premiery Honda HR-V z roku modelowego 2019 będzie dostępna z 1,5-litrowym wolnossącym silnikiem benzynowym i-VTEC, oferującym moc 130 KM i maksymalny moment obrotowy 155 Nm przy 4600 obr/min. Auto wyposażone w sześciobiegową przekładnię manualną przyspiesza od 0 do 100 km/h w 10,7 sekundy, a wersja z przekładnią bezstopniową CVT – w 11,2 sekundy. Jednostka zapewnia średnie zużycie paliwa od 5,3 l/100km i średnią emisją CO2 wynoszącą 121 g/km (dla modelu z przekładnią CVT).
Silnik i-VTEC został udoskonalony dzięki procesowi „zaawansowanego honowania plateau”, które obniża współczynnik tarcia między tłokami a gładziami cylindrów. Prowadnice łańcucha rozrządu również otrzymały nową powłokę redukującą tarcie, co zwiększa trwałość i sprawność silnika.
Konstruktorzy wyciszyli wnętrze Hondy HR-V i udoskonalili komfort jazdy tym modelem poprzez dodanie nowych warstw materiału izolacyjnego, między innymi w przegrodzie czołowej i nadkolach, a także w strukturze bagażnika oraz w panelach drzwi przednich i tylnych. HR-V z roku modelowego 2019 po raz pierwszy dostępne będzie z funkcją aktywnej redukcji hałasu (ANC). Za pomocą dwóch mikrofonów umieszczonych w kabinie, auto monitoruje dźwięki o niskiej częstotliwości, a następnie precyzyjnie je eliminuje sygnałami audio „w przeciwfazie”, emitowanymi przez głośniki.
Produkcja HR-V 1.5L i-VTEC, rok modelowy 2019, została już rozpoczęta, a dostawy samochodów przewidziane są na październik tego roku. Wiosną 2019 roku, do oferty dołączy oszczędny wysokoprężny 1,6 l i-DTEC, a także 1,5-litrowy silnik VTEC TURBO, przygotowany z myślą o dynamicznie usposobionych kierowcach.
Najnowsze
-
Droga S10 połączy Zachodnie Pomorze z Warszawą. Jest umowa na nowy odcinek
Ponad 187 mln zł będzie kosztował nowy odcinek drogi ekspresowej S10, która docelowo połączy Szczecin ze stolicą kraju. To już siódmy odcinek tej drogi, którego wykonawcę wybrano w ciągu ostatniego miesiąca. -
Tak wygląda zakaz wyprzedzania przez ciężarówki. Zepchnął kierowcę osobówki na pas zieleni
-
Zmieniłeś już opony na letnie? Lepiej je sprawdź, bo możesz dostać 3000 zł mandatu
-
Homejacking to wyjątkowo bezczelny sposób kradzieży samochodu. Złodziej odjeżdża jak swoim
-
Rusza budowa kolejnych odcinków drogi S11. Poznaliśmy szczegóły
Zostaw komentarz: