Suzuki, Subaru, Daihatsu, Toyota i Mazda podpisały porozumienie. Wiemy, czego dotyczy!
Znani producenci osiągnęli porozumienie w sprawie wspólnego opracowania specyfikacji technicznych dla urządzeń komunikacyjnych w pojazdach następnej generacji. Co kryje się pod skrótem CASE?
W zakresie funkcji określanych jako CASE (Connected – połączonych, Autonomous – autonomicznych/Automated – automatycznych, Shared – współdzielonych i Electric – elektrycznych), które uważane są za katalizatory znaczących zmian w przemyśle motoryzacyjnym, dokonuje się szybki postęp w dziedzinie łączności w odniesieniu do aspektów technologii i biznesu związanych z komunikacją i danymi, w tym usług w chmurze, IoT, big data i AI.
Dziś poszczególni producenci samochodów niezależnie opracowują rozwiązania do komunikacji z pojazdami. Nawet w przypadkach gdy świadczone są te same usługi połączone, takie jak funkcje zdalnej obsługi, każda firma przyjmuje inne podejście do kontynuacji prac rozwojowych i przeznaczania stosownych zasobów.
W odpowiedzi na te wyzwania, dzięki współpracy w kwestii rozwoju urządzeń komunikacyjnych w pojazdach, firmy mogą jak najszybciej zapewnić klientom bezpieczniejsze i wygodniejsze usługi połączone. W ten sposób mogą pozycjonować rozwój aplikacji i usług jako kompetencje wewnętrzne oraz osiągać większą wydajność i przyspieszać rozwój urządzeń komunikacyjnych w pojazdach. Te kroki pozwolą każdej z firm bardziej skupić się na rozwoju aplikacji i usług w oparciu o wspólną infrastrukturę.
W tej chwili Suzuki, Subaru, Daihatsu oraz Mazda implementując własne technologie do podstawowych ram komunikacji samochodów opracowanych przez Toyotę, wspólnie zbudują systemy dla samochodów połączonych następnej generacji, zgodnie z ujednoliconym standardem łączności pomiędzy pojazdami a sieciami i centrum zarządzania usługami połączonymi.
W rezultacie, dzięki dalszej stabilizacji jakości komunikacji pomiędzy pojazdami a centrum zarządzania usługami połączonymi możliwe będzie świadczenie klientom wygodniejszych usług łączności, takich jak lepszej jakości połączenia pomiędzy klientami a operatorami czy wydajniejsza komunikacja. Jednocześnie możliwe będzie zmniejszenie obciążeń rozwojowych każdej z zaangażowanych firm oraz uproszczenie obsługi systemu i aktualizacji wersji, które obejmują dodatkowe nowe funkcje, a także optymalizację zasobów takich jak zajmowane przestrzenie czy zatrudniony personel.
Suzuki, Subaru, Daihatsu, Toyota oraz Mazda będą otwarcie rozważać współpracę z innymi podobnie myślącymi partnerami w zakresie wspólnego, niniejszym uzgodnionego rozwoju, kontynuując jednocześnie swoje wysiłki na rzecz rozwoju usług, które wzbogacają życie ludzi i rozwiązują problemy społeczne.
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.
Zostaw komentarz: