Sukces Mercedesa w Rajdzie Gazel
30 marca przedstawicielki Mercedesa przekroczyły linię mety w charytatywnym Rajdzie Gazel. Zmęczone, wyczerpane, ale pełne satysfakcji.
Coralie Lejeune i Susanne Ehmer, Sabrina Trillmann i Astrid Ebermann, oraz Sabrina Mayer i Larissa Lauber dotarły na metę ze świetnymi wynikami. Nie było to łatwe wyzwanie, szczególnie na ostatnim etapie rajdu: burza piaskowa ograniczała widoczność do tego stopnia, że odnalezienie ośmiu punktów kontrolnych graniczyło z cudem. Pomimo tych utrudnień, Coralie Lejeune i Susanne Ehmer w Mercedesie Vito 4×4 dotarły na metę jako piąte w kategorii crossover. Druga ekipa, czyli Sabrina Trillmann i Astrid Ebermann, również w Mercedesie Vito, uplasowały się na siódmej pozycji.
| Mercedes Vito 4×4 sprawdził się w warunkach pustynnych |
![]() |
|
fot. Mercedes
|
Równie dobrze powiodło się Larissie Lauber i Sabrinie Mayer w Mercedesie Sprinter. Mimo problemów z manewrowaniem i konkurencji składającej się z mniejszych, zwrotniejszych aut, zajęły ostatecznie szóste miejsce. Wszystkie trzy pojazdy niewiele różniły się od modeli dostępnych w sprzedaży, przeszły tylko kosmetyczne modyfikacje.
| Mercedes Sprinter 4×4 również znakomicie dał sobie radę |
![]() |
|
fot. Mercedes
|
Rajd Gazel jest organizowany przez kobiety i z myślą o kobietach. Trasa liczy sobie 2500 kilometrów i składa się z sześciu odcinków, z czego dwa są morderczym maratonem trwającym dwa dni. W tym roku na starcie pojawiło się 300 kobiet z 20 krajów. Wszelkie zyski z rajdu zostaną przeznaczone na pomoc potrzebującym Marokańczykom. Zawodnikom towarzyszyły ekipy medyczne, zapewniające konsultacje zdrowotne osadnikom żyjącym na uboczu i z dala od cywilizacji. W sumie przeprowadzono 6000 konsultacji i aż 100 operacji chirurgicznych. Patronat nad całym wydarzeniem objął król Mohammed VI, który od momentu objęcia tronu Maroka w 1999 roku aktywnie działa na rzecz zrównania w prawach kobiet i mężczyzn.
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?


Zostaw komentarz: