Steffi Laier w „zielonym” zespole na sezon 2012
Czterokrotna Mistrzyni Świata Kobiet Steffi Laier podpisała umowę z zespołem Kawasaki Rabbit Racing na sezon 2012. Steffi pojedzie w eliminacjach GP w Holandii, Niemczech i Wielkiej Brytanii a także w X-Games w USA.
Stefii Laier podpisała umowę z zespołem Kawasaki na sezon 2012 |
![]() |
fot. motocrossplanet.nl
|
Za radą lekarzy, Stefii miała ponad 2-miesięczną przerwę w treningach (o kłopotach zdrowotnych Stefii oraz jej zwycięstwach w sezonie 2011 pisałyśmy już wcześniej). W tym czasie miała dużo czasu żeby przemyśleć plany na sezon 2012 i to czego oczekuje od siebie i motocrossu.
– W 2012 roku nie będę brała udziału we wszystkich wyścigach Mistrzostw Świata. Tym razem mój program będzie wyglądać kompletnie inaczej. Będę jeździć w mistrzowskich rundach MX1 w Holandii, Niemczech i Wielkiej Brytanii. Reszta mojego kalendarza poświęcona jest mistrzostwom holenderskim wraz z mistrzostwami ADAC MX Masters. Będę również jeździć w mistrzostwach Europy IMBA , aby zdobyć europejski tytuł. Ale punktem kulminacyjnym będą zawody X-Games, w którym od zawsze chciałam startować! – mówi mistrzyni.
Stefii, po 15 latach zakończyła współpracę z zespołem KTMRacing Factory Team. Jak sama mówi, chce spróbować czegoś całkiem nowego.
– Serdecznie dziękuję zespołowi KTM Racing, który był dla mnie jak rodzina i nadal mnie wspiera. Jestem naprawdę szczęśliwa, że mogłam pracować z „pomarańczowym” zespołem.
W sezonie 2012 Steffi Laier będzie więc startowała w barwach zespołu Kawasaki Rabbit Racing. Życzymy jej wielu sukcesów i powodzenia!
Stefii Laier podczs zawodów w sezonie 2011 |
![]() |
fot. archiwum zawodniczki
|
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: