Steffi Laier mistrzynią świata w kobiecym WMX
Pomimo problemów z ręką, Steffi Laier utrzymała pozycję lidera w klasyfikacji światowej na ostatnim rajdzie WMX w Lacapelle Marivale we Francji.
Największa rywalka Steffi, Chiara Fontanesi wyprzedziła liderkę cztery okrążenia przed końcem wyścigu, jednak niemiecka motocyklistka była już pewna swojego zwycięstwa w klasyfikacji generalnej. Wykazała się niemałą wytrzymałością, ponieważ jechała z otwartą raną ramienia, która zaczęła jej doskwierać w trakcie rajdu. Jednak pomimo rany i ciężkich warunków na trasie zajęła świetne, drugie miejsce, co wystarczyło by cieszyć się mistrzostwem świata w klasie kobiet już po raz piąty.
W tym sezonie na trzynaście rajdów WMX Steffi siedmiokrotnie sięgała po złoty medal i sześciokrotnie stawała na drugim miejscu na podium. Jej czas na wyścigach nigdy nie był o więcej jak sekundę gorszy od zwycięskiego. Jej niesamowita wola walki i wytrzymałość nawet w przypadku jazdy z otwartą raną dowodzi, że z pewnością zasługuje na zdobyty tytuł.
Wyniki WMX w Lacapelle Marivale we Francji
1. Chiara Fontanesi, Włochy, Yamaha
2. Steffi Laier, Niemcy, KTM
3. Natalie Kane, Wielka Brytania, KTM
4. Larissa Pappenmeier, Niemcy, KTM
5. Justine Charroux, Francja, Yamaha
Wyniki klasyfikacji generalnej WMX
1. Steffi Laier, Niemcy, KTM 307
2. Chiara Fontanesi, Włochy, Yamaha 298
3. Larissa Pappenmeier, Niemcy, KTM 248
4. Britt van der Wekken, Holandia, Honda 199
5. Sara Pettersson, Szwecja, KTM 175
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Finał trzeciego sezonu TOYOTA GR CUP
-
Dynamiczne i wszechstronne: Audi Q5 Sportback drugiej generacji
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
Zostaw komentarz: