Sophia Flörsch przetestowała możliwości Audi R8 LMS GT3! Zobacz, jak jej poszło!
Start sezonu DTM zbliża się wielkimi krokami. Sophia Flörsch, jedyna zawodniczka w stawce, podczas oficjalnych testów sprawdziła, jak na torze sprawuje się Audi R8 LMS GT3.
Sophia Flörsch będzie się ścigać w tym sezonie w DTM. Niemiecka zawodniczka dołączy do zespołu Abt Sportsline, gdzie będzie rywalizować u boku Mike’a Rockenfellera i Kelvina van der Linde.
Podczas oficjalnych testów na torze Hockenheim, Sophia Flörsch po raz pierwszy miała okazję zasiąść za kierownicą wyścigowego Audi R8 LMS GT3:
Pierwszy raz jeździłem R8, a trzeci GT3. Co mogę powiedzieć? To zupełnie inny samochód, niż te, którymi ścigałam się w ostatnich latach. Dużo mniej aerodynamiki, dużo więcej wagi, ABS, kontrola trakcji, wspomaganie kierownicy. Ale to świetny samochód. Nie mogę się już doczekać startu sezonu!
Przeczytaj też: Sophia Flörsch będzie się ścigać w DTM
W zeszłym sezonie Flörsch zadebiutowała w European Le Mans Series w klasie LMP2, gdzie jako zawodniczka kobiecego zespołu Richard Mille Racing Team prowadziła Orecę 07. Wystartowała też w legendarnym 24-godzinnym wyścigu Le Mans.
Wcześniej niemiecka zawodniczka startowała w mistrzostwach Niemiec i Włoch F4, mistrzostwach Europy F3, Formula Regional European Championship, FIA F3.
Przeczytaj też: Zobacz, jak Sophia Flörsch poskramia elektryczną wyścigówkę o mocy 1200 KM!
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
Zostaw komentarz: