Smart walczy z rakiem piersi

Niedawno świat obiegła wiadomość o różowych Smartach Fortwo w limitowanej serii. Wbrew pozorom, nie jest to zwykły wymysł producenta, by przyciągnąć uwagę klientów płci żeńskiej - auta powstały, by wspomóc badania nad znalezieniem leku na raka piersi.

fot. BCA
Charakterystycznych różowych Smartów Fortwo Pink Passion powstało w sumie 85 i każdy z nich czeka na swojego właściciela w Wielkiej Brytanii. W ubiegłym miesiącu na aukcji British Car Auction sprzedano właśnie jeden z tych egzemplarzy. Wpływy z aukcji pozwoliły BCA przeznaczyć 1500 funtów na cele charytatywne do walki z rakiem piersi i na zabiegi usuwania guzów.

Kampanię rozpoczęto już w październiku od uszycia patchworka na Smarta. Oddając tkaniny ze swojej garderoby, w walce z rakiem piersi wzięły udział takie gwiazdy jak: Russell Brand, June Brown, Klariza Clayton, Claire Cooper, Sara Cox, Twiggy Lawson, Cheryl Fergison, Ryan Giggs, Trisha Goddard, Elizabeth Hurley, Twiggy Lawson, Zoe Lister, Joanna Lumley, MacDonald Jane, Kym Marsh, Martine McCutcheon, Porter Dawn, Adele Silva, Rachel Stevens, Margherita oraz Taylor Nina Wadia.

Warto zaznaczyć, że nie tylko Smart bierze aktywny udział w walce z tą chorobą. Od ponad 16 lat partnerem jednej z fundacji walczącej z rakiem jest  m.in. Ford Motor Company.

Najnowsze

Profesjonalne słuchawki dla fanów Ferrari

Te słuchawki zostały stworzone z myślą o tych, którzy kochają dobrą muzykę i szybkie samochody - znany producent muzyczny Dr Dre przedstawia limitowaną serię słuchawek Monster Beats Ferrari Limited Edition.

fot. monsterbeatsheadsets.com

Słuchawki powstały we współpracy doświadczonego producenta muzycznego, prezesa wytwórni Interscope i firmy Monster Cable Products. Dr Dre, dla lepszej promocji produktu, postanowił dodatkowo wykorzystać logo Ferrari. Słuchawki dostępne są w dwóch wersjach – mogą być czerwono-żółte lub tylko w kolorze czerwonym.

Dzięki cyfrowemu wzmacniaczowi – wg producenta – są pozbawione szumów, mają niski głęboki bas, niezakłócone średnie tony i krystalicznie brzmiące soprany. Oprócz zapewnienia melomanom dobrej jakości dźwięku, dzięki rumakowi Ferrari na obudowie mogą być też modnym gadżetem.

Słuchawki łatwo można złożyć i schować do sztywnego etui.
fot. monsterbeatsheadsets.com

Co więcej, Monster Beats posiadają oddzielny kabel do i’Phone’a z wbudowanym mikrofonem i przyciskiem pozwalającym odbierać i kończyć rozmowy telefoniczne. Kolejną „atrakcją” jest przycisk, pozwalający na całkowite wyciszenie muzyki, bez konieczności zdejmowania słuchawek – funkcja przydatna wtedy, kiedy ktoś do nas przemawia. Słuchawki składają się do mniejszych rozmiarów, więc łatwo można je zapakować do torby czy plecaka. Mają też ładny, designerski futerał.

Oczywiście, najbardziej istotna w tym wypadku jest cena. Na szczęście w okresie świątecznym została ona obniżona i już teraz można nabyć limitowaną serię Monster Beats za 260 dolarów, czyli około 800 złotych.

Jeśli ktoś jeszcze nie znalazł prezentu gwiazdkowego dla najbliższej osoby, być może ta propozycja jest warta uwagi?

Najnowsze

Relacja z II eliminacji Motocaina Cup – wyniki, galeria

W miniony poniedziałek, na starcie do wyścigów w Kartingowym Pucharze Kobiet stanęły 34 zawodniczki. Coraz bliżej jest już do eliminacji decydujących o wygraniu finałowych nagród, zatem emocje na torze sięgają zenitu. Zapraszamy na pierwszą galerię zdjęć z tego wydarzenia.

 

fot. Kuba Żołędowski

 

Późnym popołudniem, 13 grudnia, na tor kartingowy w warszawskim Blue City, N-Gine Grand Prix, przybyły 34 odważne panie. To już druga eliminacja Kartingowego Pucharu Kobiet, którego finał – 8 marca 2011 roku – wyjawi najlepszą kobietę za kierownicą gokarta w Polsce. Kto wie, może na świecie? Zwyciężczyni zawodów otrzyma możliwość wyjazdu na jazdy bolidem Formuły 1 lub obserwację jednego z Grand Prix.

Ponieważ nagrody są w zasięgu ręki każdej z zawodniczek, a odpisać od punktacji generalnej można tylko jedną, najgorszą eliminację, wszystkie panie bardzo poważnie podeszły do swojego startu. Po krótkiej odprawie dotyczącej zasad panujących na torze i podczas rywalizacji rozpoczęto przejazdy treningowe, a chwilę po nich biegi kwalifikacyjne.

Wszystkie panie poważnie podeszły do swojego startu.
fot. Kuba Żołędowski

W przerwach między jazdami odbyły sie pokazy: Platinum Visage prezentowało metodę doczepiania rzęs metodą 1 do 1 (uczestniczki zawodów otrzymały rabaty na tę usługę), a Mary Kay pokazało zawodniczkom jak wykonać zabieg „satynowe usta”.

Gdy kobiety walczyły o ułamki sekund jadąc na czas, na torze z reguły panowały zasady fair play. Gdy jednak dosżło do ostatecznych rozgrywek, w których liczyła się najwyższa pozycja na mecie, emocje często brały górę. Starty poszczególnych biegów trzeba było powtarzać (kolizje między gokartami uniemożliwiały kontynuowanie wyścigu), czuć było wysokie stężenie adrenaliny we krwi zawodniczek.

Zacięty bój stoczyła każda z 5 grup finałowych, jednak to walka o najwyższe lokaty w klasyfikacji klasy amator wzbudziła największą ekscytację, zarówno wśród samych zawodniczek, jak i licznie zgromadzonych kibiców. W wyścigu A w szranki stanęło aż 8 konkurentek, które zacięcie broniły swoich pozycji, jednocześnie starając się przebić na początek stawki.

Konkurentki zacięcie broniły swoich pozycji…
fot. Kuba Żołędowski

Zwyciężczyni poprzedniej eliminacji – Marta Paśnik – musiała się zmierzyć z „odkryciem” II rundy – Moniką Jaworską – Wicemistrzynią Włoch w wyścigach motocyklowych kobiet, która od początku uzyskiwała świetne czasy. Rywalizacja o pierwsze miejsce klasy amator skończyła się jednak zwycięstwem Marty. Wątpliwości dotyczące jazdy zgodnie z regułami fair play, rozwiane zostały za pomocą nagrania video, które potwierdziło decyzję sędziów i ostatecznie zadecydowało o miejscach na podium. Trzecią lokatę uzyskała Natalia Florek – również znana z Pucharu Polski w wyścigach motocyklowych.

 

Klasyfikacja klasy amator Motocaina Cup – II eliminacja

Miejsce Zawodniczka
1 Marta Paśnik
2 Monika Jaworska
3 Natalia Florek

W klasie gość ponownie triumfowała Małgorzata Rdest przed Idalią Czarnocką. Paniom towarzyszyli męscy śmiałkowie, kierowcy wyścigowi, którzy niegdyś zaczynali swoją karierę na gokartach. Żadnemu z nich nie udało się pobić czasu zawodniczek!

Klasyfikacja klasy gość Motocaina Cup – II eliminacja

Miejsce Zawodniczka
1 Małgorzata Rdest
2 Idalia Czarnocka

 

fot. Kuba Żołędowski

Zwyciężczyni każdego z finałowych wyścigów (E, D, C, B) otrzymała karnet miesięczny do siłowni Pure o wartości 200 złotych.

Panie, które wygrały poszczególne klasy otrzymały m.in. gadżety od Renault Polska (portfel, długopis, brelok), miesięczne karnety do siłowni Pure, zestawy do makijażu Mary Kay, a triumfatorka klasy amator – kurs doskonalenia techniki jazdy w Szkole Jazdy Renault.

Wyniki oraz pierwszą galerię zdjęć zamieszczamy poniżej. 

III eliminacja Motocaina Cup:
Lokalizacja:
trzeci poziom centrum handlowego Blue City, tor N-Gine Grand Prix
Kiedy: 10 stycznia 2011 roku, godzina 18.00

Partner zawodów Renault Polska:

 

Zapraszamy wszystkich do kibicowania paniom – wstęp bezpłatny.

Więcej informacji na www.motocaina.plwww.grandprix.com.pl

Najnowsze

Paris Hilton wjeżdża do MotoGP?

Co wspólnego może mieć jedna z najbardziej kontrowersyjnych amerykańskich celebrytek z wyścigami motocyklowymi? Jak się okazuje, bardzo wiele. Paris Hilton do tej pory próbowała swoich sił w biznesie, muzyce i aktorstwie. Tym razem Amerykanka postanowiła zabawić się inaczej...

fot. twowheelsblog.com

Jak? Zakładając swój własny team wyścigowy. Jak donoszą plotki, gwiazda mediów połączy swe siły z zespołem By Queroseno Racing 125 ccm, który w wyścigach startuje już od wielu lat.

Nowo utworzona stajnia ma się nazywać SupertMart VIP by Paris Hilton. W przyszłym sezonie będą w niej jeździć będą Sergio Gadea i 15-letni Maverick Vinales, tegoroczny europejski mistrz klasy 125 ccm.

Można by zapytać – jak to mogło się stać? Cóż, najprawdopodobniej decyzja taka to zapewne efekt jednej z zakrapianych imprez Paris.

Sama Hilton raczej nie zamierza jeździć na motocyklach. Będzie za to pojawiać się na każdym wyścigu MotoGP w nadchodzącym sezonie, co pewnie wzbudzi spore zainteresowanie mediów. A na to pewnie liczy gwiazda…

Cieszymy się, że Paris wspiera sport motorowy, ale żałujemy, że nie zainwestowała w kobiece zawodniczki.

Najnowsze

Mini Countryman w Dakarze

Monster Energy X-Raid Team zaprezentował nowe wcielenie Mini Countrymana. Mini All4 Racing już 1 stycznia pojawi się na trasie 33. Rajdu Dakar Argentyna-Chile.

fot. BMW

Choć zaprezentowany został w zaśnieżonej niemieckiej miejscowości Tresur, Mini All4 Racing zadebiutuje w rajdzie, gdzie temperatura powietrza niejednokrotnie przekracza nawet 40ºC. Już na pierwszy rzut oka widać znaczną różnicę między „cywilizowanym” Countryman’em (o którym pisałyśmy tutaj), a jego terenową odmianą. Rzeczywiście – są to naprawdę zupełnie inne samochody. Wersja wyczynowa zbudowana została na podzespołach z BMW X3 wraz z pochodzącym od tego auta podwójnie doładowanym 3.0-litrowym silnikiem diesla o mocy 315 KM i ogromnym momencie obrotowym wynoszącym 710 Nm.

Francuz Guerlain Chicherit, który wystartuje w rajdzie tym autem już gruntownie przetestował samochód. Teraz terenowe Mini zostanie zapakowane do samolotu i wysłane na miejsce rozpoczęcia Rajdu Dakar – do Południowej Ameryki.

Mini All4 Racing dzięki niskiej wadze i poprawionemu środkowi ciężkości będzie mocno konkurencyjnym samochodem w Dakarze.
fot. BMW

Warto zaznaczyć, że jak na profesjonalne budowanie rajdówki, Mini All4 Racing do Dakaru przygotowywany był stosunkowo krótko – fachowcom z Magna Steyr, którzy odpowiadają za budowę auta, udało się to zrobić w zaledwie trzy miesiące. Wszyscy zgadzają się ze stwierdzeniem, że Mini ma większe szanse na zwycięstwo w Dakarze niż BMW – jest ono nieco krótsze, niższe i lżejsze od modelu X3 – samochodu, którym pojedzie m.in. jedyna samochodowa załoga z Polski – Krzysztof Hołowczyc i Jean-Marc Fortin.

Mini All4 Racing to drugie wyczynowe wcielenie popularnego Countryman’a – już w sezonie 2011 na trasach Rajdowych Mistrzostw Świata pojawi się też wersja WRC. Oj, będzie się działo…

Najnowsze