Ślubuję ci miłość, wierność i koszty małżeńskie…
Renault przekonuje swoich klientów, że serwisowanie samochodu odbywa się u nich wedle zasady „wiesz, za co płacisz i wiesz, ile zapłacisz”. Robi to w formie zabawnych i przewrotnych filmów reklamowych, których osią są koszty utrzymania żony i założenia rodziny.
Pierwszy z filmów przedstawia młodą parę biorącą właśnie ślub. Mąż in spe jest lojalnie uprzedzany przez urzędnika, że ogólny koszt małżeństwa wyniesie go w granicach 5,3 miliona euro (od miesiąca miodowego na Seszelach począwszy, na rozwodzie skończywszy). W drugiej reklamie doktor oznajmia zaskoczonym małżonkom, że będą rodzicami, co – nim dziecko ukończy 25. rok życia – pochłonie 700 tysięcy euro z domowego budżetu. Doktor dodaje pocieszająco, że i tak można mówić o szczęściu: mogły się wszak począć bliźniaki…
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: