
Skoda Karoq Sportline – ze sportową nutą
Bardziej dynamiczny wygląd oraz silnik benzynowy 2.0 TSI o mocy 190 KM – taka jest nowa, usportowiona wersja Skody Karoq - Sportline.
Skodę Karoq Sportline można wybrać z jednym z czterech silników. Wśród nich dostępny będzie zarezerwowany wyłącznie dla tej wersji silnik benzynowy 2.0 TSI o mocy 190 KM z automatyczną skrzynią DSG i napędem 4×4. Taką samą moc wytwarza również silnik Diesla o pojemności 2 litrów, który również wystąpi wyłącznie z automatyczną skrzynią DSG oraz napędem 4×4. 2.0 TDI o mocy 150 KM dostępny będzie ze skrzynią manualną i napędem na przednie koła lub 4×4, natomiast ze skrzynią automatyczną DSG w ofercie znajdzie się tylko napęd 4×4. Silnik benzynowy 1.5 TSI 150 KM będzie występować ze skrzynią manualną oraz DSG i w wariancie 4×4 zawsze ze skrzynią DSG.

Nowa usportowiona wersja SUV-a Skody może być wyposażona jest w Wirtualny Kokpit, który posiada dodatkowy tryb wyświetlania. W tym piątym ustawieniu centralnie umieszczony został obrotomierz oraz informacja o aktualnej prędkości. Auto umożliwia kierowcy konfigurację również sposobu pracy napędu za pomocą wyboru jednego z dostępnych trybów.
Design nowej Skody Karoq Sportline wyróżnia się zderzakami o sportowej stylistyce i czarnymi, 18-calowymi obręczami kół Mytikas, wykonanymi ze stopów lekkich lub dostępnymi jako opcja 19-calowymi, antracytowymi obręczami o wzorze Vega. Na przednich błotnikach widnieje emblemat Sportline, a sylwetkę nowego modelu dopełniają przyciemniane szyby, czarne relingi oraz nadwozie utrzymane w sportowej stylistyce.
Czarne, sportowe fotele wewnątrz samochodu zapewniającą dodatkowy komfort pasażerom. Wielofunkcyjna sportowa kierownica pokryta jest perforowaną czarną skórą. Sportowe wnętrze uzupełniają: pakiet oświetlenia LED Ambiente umożliwiający nastrojowe oświetlenie wnętrza, pedały z elementami ze stali nierdzewnej, czarna podsufitka i słupki dachowe w tym samym kolorze.
Skoda Karoq Sportline swoją premierę będzie mieć już podczas Motor Show w Paryżu.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Ciekawe jaka będzie cena, chociaż myśle o suvie to raczej koreańskim i pewnie pod koniec roku będe rextona kupował, bo jest zrobiony na ramie a to jednak podnosi bezpieczeństwo, szkoda że tak mało producentów stosuje tą konstrukcje