Tournee Shakiry to jedno z najbardziej oczekiwanych wydarzeń na międzynarodowej scenie muzycznej. |
fot. Seat
|
Współpraca wiąże hiszpańską markę z jedną z najbardziej cenionych wokalistek na świecie. Sponsorując tournee w 60. rocznicę powstania firmy, Seat ponownie postanowił wykorzystać muzykę jako sposób na dotarcie do klientów.
Tournee „The Sun Comes Out” sponsorowane przez Seata rozpoczęło się 19 listopada w madryckim Pawilonie Sportu. Kolejny koncert odbył się 23 listopada w BEC Arena w Bilbao. Dziś, 24 listopada Shakira zaprezentuje się w Palau Sant Jordi w Barcelonie. Terminy koncertów to jedne z ważniejszych dat w tegorocznym kalendarzu imprez.
W ramach pakietu promocyjnego hiszpański producent samochodów przygotował kampanię „Good Stuff” z modelem Seat Ibiza i Shakirą w rolach głównych. Częścią kampanii są specjalne dodatkowe atrakcje dla członków Klubu Seata, takie jak losowanie biletów na trzy koncerty w Hiszpanii oraz szansa na wygranie samochodu marki Seat w wersji Good Stuff.
Ponadto każdy może pobrać ścieżkę dźwiękową Good Stuff z facebooka.
O poprzedniej współpracy wokalistki i hiszpańskiego producenta przeczytacie tutaj.