
Seres 3 – cena w Polsce. Ile kosztuje chiński elektryk?
Seres to kolejny gracz z dalekiego wschodu na polskim rynku. Pierwszym elektrycznym modelem oferowanym przez chińską markę jest Seres 3.
Na polskim rynku samochodów pojawia się kolejny gracz z dalekiego wschodu. Tym razem jest to marka Seres należąca do chińskiej grupy Chongqing Sokon Industry. Pierwszym modelem oferowanym przez chińską markę jest Seres 3.

Seres 3 to elektryczny crossover o kompaktowych rozmiarach – długość nadwozia wynosi 4,3 metra. Auto jest wyposażone w akumulator o pojemności 53 kWh, a pod maską pracuje silnik elektryczny o mocy 162 KM. Zasięg podawany przez producenta wynosi 405 kilometrów, choć pomiaru dokonano w nieaktualnym już cyklu NEDC.
System ładowania pozwala na użycie prądu o mocy do 60 kW, co pozwala na uzupełnienie baterii w zakresie 20-80% w 30 min.
Seres 3 od 0 do 100 km/h rozpędza się w 8,9 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 155 km/h.
Seres 3 – cena w Polsce
Seres 3 w Polsce kosztuje 187 500 złotych. Co ciekawe, od połowy 2021 roku w Polsce sprzedano już 66 egzemplarzy tego auta. Do końca roku planowana jest sprzedaż 300 sztuk.
Sieć dilerska obejmuje następujących przedsiębiorców:
- Grupa Plichta – pomorskie, kujawsko-pomorskie
- Satall – łódzkie
- AutoKrak – małopolskie,
- Auto Centrum Lis – wielkopolskie
- Auto E-Net – zachodniopomorskie
- Kingsman Finance – finansowanie/abonament
- DS Germaz – dolnośląskie
- MMcars – mazowieckie, śląskie
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: