Seksowni futboliści i Chevrolet Camaro
Wielki piknik rodzinny, występy cheerleederek, rozrywki i konkursy dla najmłodszych oraz pokazy efektów specjalnych – to wszystko czeka fanów amerykańskiego stylu życia już w najbliższą niedzielę, 14 lipca, na stadionie Narodowym w Warszawie, podczas VIII SuperFinału Polskiej Ligi Futbolu Amerykańskiego.
Będzie to również polski debiut Chevroleta Camaro w specjalnie sprowadzonej do Polski limitowanej wersji Hot Wheels Edition.
Wyjątkowe emocje związane z walką o puchar zapewnią kibicom drużyny finalistów: Giants Wrocław i Warsaw Eagles. Ich zmaganiom towarzyszyć będą niesamowita oprawa oraz gorący doping gości największej sportowej areny w Polsce. Szacuje się, że SuperFinał 2013 może przebić popularnością ubiegłoroczną imprezę, kiedy to podczas kulminacyjnego meczu na trybunach zasiadły 23 tys. widzów.
Ci wspaniali chłopcy… |
![]() |
fot. Chevrolet |
Mało znana u nas do niedawna dyscyplina sportowa przeżywa ostatnio gwałtowny rozwój. Polska Liga Futbolu Amerykańskiego powstała w 2006 roku. W pierwszej edycji ogólnopolskich rozgrywek ligowych brały udział tylko 4 kluby. W tegorocznych rozgrywkach PLFA uczestniczyły już 74 drużyny, występujące w Toplidze, PLFA I, PLFA II, PLFA 8 oraz PLFA J.
Chevrolet Camaro Hot Wheels Edition realizacja marzenia wielu dorosłych, którzy w dzieciństwie bawili się modelami Hot Wheels. To jednocześnie pierwsza tego typu zabawka w skali 1:1. Samochód zadebiutował pod koniec ubiegłego roku na targach SEMA w Las Vegas, a wszedł do produkcji w pierwszym kwartale tego roku. Podobnie jak seria limitowanych zabawek, na bazie których powstał, jest dostępny w ściśle ograniczonej liczbie egzemplarzy. Auto wyposażone jest w 6,2-litrowy silnik V8, który w wersji ze skrzynią manualną rozwija 432 KM (318 kW) mocy i 569 Nm momentu obrotowego, a w wersji z automatyczną przekładnią ma 405 KM (298 kW) mocy i maksymalny moment obrotowy o wartości 556 Nm.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: