Scuderia w świecie dźwięków

Marka Logic3 kontynuuje współpracę z Ferrari, wypuszczając na rynek kolejne słuchawki z kolekcji Scuderia – tym razem S100.

O wcześniejszych etapach tej współpracy pisałyśmy tutaj i tutaj.

W założeniu ta propozycja słuchawek, inspirowanych sportowym designem samochodów Ferrari, jest skierowana do ludzi odważnych, chcących wyróżnić się z tłumu. Producent zapewnia, że zastosowanie systemu TFAT (Thin Film Acoustic Technology) sprawia, iż dźwięk docierający do uszu odbiorcy jest czysty, zbilansowany, a bas pogłębiony.

fot. Logic3

Sportowy wygląd słuchawek jest podkreślony przez element imitujący grill samochodowy. Kabel został wykonany z plecionego materiału i wyposażony w mikrofon oraz regulator do sterowania funkcjami urządzeń Apple, Windows i Blackberry. Zakres pracy urządzenia to 20-20,000 Hz. Całości dopełnia futerał z włókna poliwęglanowego. Cena wynosi 499 zł.

 

Najnowsze

Maria Kramarczyk mistrzynią za kierownicą legendarnego Fiata

Maria Kramarczyk za kierownicą Fiata 508 Junaka, tego samego, który grał m.in. w „Vabanku”, zdobyła tytuł mistrzyni Polski Pojazdów Zabytkowych w kategorii pre 1945. I to już po raz drugi.

Upodobaniem do zabytkowej motoryzacji panią Marię zaraził tata. Najwcześniejsze wspomnienia sięgają czasów, gdy siadała na spiętrzonych poduszkach za kierownicą Citroena BL 11 z 1934 roku. Jako dorosła już kobieta wspólnie z mężem zakupiła Fiata Topolino z 1938 roku. Włożyli w niego wiele pracy i starań.

fot. PZM

Fiata 508 Junaka odkupili od przyjaciela, Andrzeja Salascha, który uratował go w latach 60. ze składu złomu, odrestaurował i otworzył na karierę filmową. Fiat, oryginalnie z 1935 roku, wystąpił m.in. w „Magnacie”, „Blisko, coraz bliżej” i „Vabanku”. Dziś nowi właściciele również udostępniają go okazjonalnie filmowcom.

fot. PZM

W 2006 roku pani Maria rozpoczęła przygodę z Mistrzostwami Polski Pojazdów Zabytkowych. W charakterze pilotki towarzyszyła jej najpierw Bożena Sikora, a następnie – Małgorzata Martinek. W pełni kobiecy team może pochwalić się niezłymi sukcesami. Nie tylko mistrzostwo, ale również puchar dla najlepszego pilota sezonu w kategorii pre 1945 dla pani Małgorzaty.  

fot. PZM

Najnowsze

Lifestyle’owa kurtka Hondy dla kobiet

Marka Honda proponuje nie tylko szeroki wybór motocykli, ale jak się okazuje - tworzy odzież przeznaczoną do użytku codziennego. Naszą uwagę zwróciła kolekcja o nazwie Honda Lifestyle, która oferuje między innymi jeansową kurtkę dla kobiet.

fot. Honda

Każda fanka motoryzacji z pewnością marzy o posiadaniu ubioru lub gadżetu ściśle nawiązującego do swojej pasji. Drogie miłośniczki Hondy – co zatem powiecie na casualową kurtkę jeansową? Projektanci wszyli logo Honda oraz Repsol zarówno na przedniej, jak i na tylnej części kurtki.

Co my myślimy o tym designie? Trzeba przyznać, że jeans jest bez wątpienia jednym z materiałów, który zawsze będzie istniał w świecie mody ze względu na jego uniwersalny charakter i możliwość dopasowania do każdej kreacji. Nie ulega wątpliwości, że ta kurtka nie jest wyjątkiem i stanowiłaby świetne uzupełnienie szafy każdej miłośniczki jednośladów, a zwłaszcza wyścigów motocyklowych. Jedyną wadą produktu jest cena… 524,24 złotych to dosyć dyskusyjna kwota, jednak każdy produkt „z metką” musi mieć swoją wartość. Ten aspekt mimo wszystko nie przeczy urokowi tego ubioru i jak najbardziej chciałybyśmy taką kurtkę mieć. 

Najnowsze

Czego słuchać podczas jazdy?

Zakończył się II etap konkursu ŠKODA Auto Muzyka, który miał wytypować najlepszą muzykę do jazdy samochodem. Akcja zgromadziła 879 zespołów i 1666 utworów z różnych gatunków muzycznych.

Po trwającym 9 tygodni głosowaniu internetowym, które wyłoniło sto najciekawszych kompozycji, finalistów oceniło jury konkursowe.

Piotr Metz, Andrzej Smolik, Piotr Stelmach, Agnieszka Szydłowska, Michał Urbaniak i Wojciech Waglewski wybrali dziesięć najlepszych zespołów spośród finałowej setki. Na potrzeby konkursu jury przekazano iPady ze specjalną aplikacją do głosowania, a także samochody, którymi jeździli, słuchając piosenek wybranych artystów.

fot. ŠKODA

Na liście laureatów znaleźli się Natalia Lubrano, Fluktua, Michał Wendeker, Olga Matuszewska, Miss God, Maja Olenderek Ensemble, The Rookles, Zuzanna and Overdriven, Zuza Nagiel i Eugeniusz Kowalski.

Nagrodą główną dla zwycięzców jest koncert w Studiu im. Agnieszki Osieckiej radiowej Trójki, który odbędzie się w styczniu 2013 roku. Eugeniusz Kowalski otrzymał też nagrodę publiczności, przyznaną przez internautów, którą jest nagranie profesjonalnego teledysku. 

Na stronie internetowej konkursu ŠKODA Auto Muzyka www.skodaautomuzyka.pl  można posłuchać zwycięskich utworów. Na blogu poświęconym akcji zamieszczone zostały również wywiady z jurorami i z wykonawcami.

Najnowsze

Zły stan aut, kierowcom brakuje wiedzy

Ogólnopolska ankieta, będąca częścią kampanii społecznej „Zimowy pit-stop”, przyniosła przygnębiające wyniki. Co 10 auto badane w polskich stacjach diagnostycznych nie nadaje się do jazdy.

Badanie stacji kontroli pojazdów zostało przeprowadzone przez sieć ProfiAuto we współpracy z Polską Izbą Stacji Kontroli Pojazdów. Badanie było częścią kampanii społecznej „Zimowy pit-stop”, której twarzą jest modelka Natalia Siwiec.  W ramach kampanii mechanicy, niczym zespoły pit-stop w wyścigach Formuły 1, będą badać samochody Polaków na ulicach największych miast.

Natalia Siwiec, twarz kampanii
fot. zimowypitstop.pl

Badanie objęło niemal 50 stacji diagnostycznych z największych miast we wszystkich województwach. W ocenie diagnostów stan aut jeżdżących po polskich drogach jest w dużej części fatalny. Blisko dwie trzecie użytkowników aut nie wie też, kiedy sprawdzać i wymieniać najważniejsze części odpowiedzialne za bezpieczeństwo, takie jak amortyzatory czy opony. Brak kontroli tych części zaś bardzo często odpowiedzialny jest za najtragiczniejsze wypadki na polskich drogach.

fot. zimowypitstop.pl

Co piąty kierowca pojawia się na stacjach diagnostycznych już po upływie terminu kolejnego badania technicznego. Kampania społeczna „Zimowy pit-stop” ma zwrócić uwagę kierowców na konieczność regularnych kontroli i wymiany najważniejszych części samochodów, odpowiedzialnych za bezpieczeństwo jazdy. W ramach kampanii ruszył m.in. serwis internetowy www.zimowypitstop.pl.

 

Najnowsze