Słuchawki Ferrari dostępne w Polsce

Każdy fan motoryzacji, sportów motorowych i Formuły 1 lubi mieć jakiś gadżet, który podkreśla jego hobby. Niedawno na polskim rynku pojawiła się dystrybucja oryginalnych słuchawek sygnowanym marką Ferrari. Mogą być zarówno nośnikiem dobrej jakości muzyki, jak świetnym elementem stylizacji motoentuzjastki.

Sportowe i bardzo trendy słuchawki lini „Scuderia” .
fot. Logic3

Logic3 prezentuje dwie nowe linie akcesoriów audio sygnowane marką Ferrari: „Scuderia” oraz „Cavallino”, których dystrybucją na polskim rynku zajmuje się ASBIS. Odwzorowując rozpoznawalny styl i jakość ikony motoryzacji, kolekcja słuchawek Logic3 ma zapewnić wyjątkowe doznania za sprawą użytej technologii aktywnej redukcji hałasu (ANC).  Niebanalny design sprawia, że słuchawki stają się gadżetem, którego nie powstydziłby się żaden fan Formuły 1.

W ramach kolekcji „Scuderia” oraz „Cavallino” producent oferuje bogactwo modeli, w którym najbardziej wymagający użytkownik powinien odnaleźć odpowiadający mu model. Słuchawki R300 i P200 pochodzą z kolekcji „Scuderia”. Twórcy tej linii inspirowali się rywalizacją, prędkością oraz innowacyjnością zespołu F1, nadając każdemu modelowi z serii dynamiczny i nowoczesny design na wzór Scuderia Ferrari, na całym świecie kojarzonych z mocą i technologią. Model R300 ma naśladować sprzęt używany przez zespół Ferrari podczas wyścigów. Słuchawki charakteryzują się solidnie wykonaną metalową konstrukcją oraz kratką głośnikową w kształcie diamentów, zapewniającą trwałość i wysoką jakość. Natomiast model P200 jest stylizowany na słuchawki noszone przez zespół zajmujący się obsługą techniczną pojazdów podczas pit-stopów. Stąd śmiałe, sportowe wzornictwo oraz trwały szkielet wykonany z włókna węglowego. Dodatkowo nauszniki wykonane zostały z wyjątkowo miękkiego materiału zapewniającego zwiększoną oddychalność dla zwiększenia komfortu użytkowania.

Elegancka skóra wyróżnia słuchawki „Cavallino”.
fot. Logic3

Druga linia akcesoriów, „Cavallino”, bierze za wzór ponadczasowe auta Ferrari, wyróżniające się wysokiej jakości materiałami połączonymi z precyzyjnym wykonaniem i powszechnie kojarzone z luksusem i estetyką. Stylowe wzornictwo modeli T350 i T250 wyróżnia się elegancką skórą wysokiej jakości oraz starannie wygładzoną powierzchnią solidnej metalowej obudowy. Tak jak modele z drugiej kolekcji, posiadają nauszniki z materiału pozwalającego na swobodne oddychanie skóry. Dodatkowo klasyczne, stonowane wzornictwo w odcieniach czerni i brązu powinno komponować się z powściągliwym sprzętem audio oraz eleganckim ubiorem.

Wszystkie modele posiadają technologię aktywnej redukcji hałasu (ANC, ang. Active Noise Cancelling) oraz redukcji szumów poniżej 1,5% (THC, ang. Total Harmonic Distortion). Urządzenia są kompatybilne z produktami Apple, dodatkowo zostały wyposażone w mikrofon, niezbędny przy rozmowach telefonicznych oraz 3-przyciskowy pilot zapewniający wygodę podczas słuchania muzyki. Dla większego komfortu istnieje możliwość rozłączania kabla, a modele R300 i T250 można również złożyć. Rozmiar przetwornika modelu P200 wynosi 50mm, pozostałych 40mm. Głośniki o impedancji 32Ohm mają czułość 110dB i pracują w zakresie częstotliwości 20-20,000Hz. Słuchawki mają wejście jack 3,5mm i są dodatkowo wyposażone w adapter 6,3mm (w modelu T250 6,5mm) oraz adapter samolotowy. Do każdego urządzenia producent dołącza stylowy futerał.

Odwzorowując dążenie Ferrari do doskonałości, Logic3 oferuje produkty charakteryzujące się zarówno stylem, jak i technologiczną przewagą nad innymi akcesoriami w tej kategorii. Słuchawki z logo Ferrari z pewnością można podarować jako stylowy prezent miłośnikowi motoryzacji, jak i samej sobie 😉

Ceny: R300 – 1399 zł brutto, P200 – 999 zł brutto, T350 – 1499 zł brutto, T250 – 1299 zł brutto

 

Najnowsze

MOTORóżowi… piersi w trasie!

Jeden ważny cel - walka z rakiem piersi i motocyklistki, które wezmą udział w akcji profilaktyki nowotworowej. To wszystko już 13 października. Motocaina wspiera promocyjnie przedsięwzięcie.

13 października odbędzie się w Warszawie przejazd kobiet kochających swoje motocykle i… swoje piersi. Akcja odbywa się pod hasłem „Jedziemy z Atrium” i ma na celu zaangażować środowisko motocyklowe do aktywnego wspierania działań związanych z profilaktyką raka piersi.

Znakiem rozpoznawczym akcji będzie przejazd kobiet na motocyklach w różowych kamizelkach. Rola partnerów, osób bliskich w walce z chorobą jest niezwykle ważna; organizatorzy zapraszają także Panów .

W akcję zaangażowane są warszawskie centra handlowe oraz firma kosmetyczna.

Osoby chętne do wzięcia udziału w akcji powinny stawić się na swoim motocyklu 13 października od godz. 09.30 – do 10.00 na parkingu centrum handlowego przy ul. Ostrobramskiej 75c. Tam panie mają założyć różowe kamizelki. O godz. 10.15 planowany jest start przejazdu. Meta przejazdu – o godzinie 12.00 – znajduje się w centrum handlowym na Targówku, gdzie chętne osoby mogą wziąć udział w spotkaniu z Anią Jackowską, podróżniczką motocyklowa, która opowie o swoich doświadczeniach podczas samotnych podróży. Przez cały dzień będzie tam można spotkać się z ekspertami ze Stowarzyszenia Amazonki, skorzystać z bezpłatnych konsultacji medycznych dotyczących profilaktyki raka piersi oraz uzyskać porady na temat makijażu, także motocyklowego.

Pierwsze 100 Pań, które potwierdzi swój udział w przejeździe, otrzyma na przejazd różową kamizelkę odblaskową z logo akcji i będzie mogło ją zachować na pamiątkę. Zgłoszenia przyjmujmowane są do 10 października.
Szczegóły na http://www.facebook.com/events/288384264598768/

Najnowsze

Nowości na targach Intermot: Honda CRF 450 Rally

Podczas targów motoryzacyjnych w Kolonii Honda zaprezentowała model CRF450 Rally – motocykl przygotowany do startu w styczniowym Rajdzie Dakar.    

W słynnym rajdzie Honda startowała dziewięciokrotnie, debiutując w 1981, w imprezie organizowanej wówczas pod nazwą Rajd Paryż Dakar. Rok później Francuz Cyril Neveu wywalczył dla Hondy pierwsze zwycięstwo w trzeciej edycji rajdu. Zaś w latach 1986 – 1989 Honda sięgnęła po cztery wygrane z rzędu – co daje łącznie pięć zwycięstw w dziewięć lat.

fot. Honda

Honda CRF450 Rally bazuje na popularnym modelu enduro, CRF450X. Rajdowa maszyna została przygotowana przy pełnym zaangażowaniu ze strony Honda R&D Co., Ltd., a także wsparciu operacyjnym Honda Racing Corporation. W latach 1986-1989, Honda startowała w Rajdzie Paryż Dakar w podobny sposób, wystawiając maszynę ze specjalnie przygotowanym silnikiem i podwoziem.

Tym razem Honda po raz pierwszy wystawi w rajdzie maszynę bazującą na seryjnym modelu. CRF450 korzysta z systemu wtrysku PGM-FI (Program Fuel Injection), który ma zapewnić niskie spalanie i dużą wytrzymałość. Honda celuje w swoje pierwsze zwycięstwo przy użyciu maszyny bazującej na motocyklu komercyjnym.

fot. Honda

Model ten ma już za sobą testy w Japonii, a 15 października wystartuje w swoim pierwszym rajdzie w Maroko, gdzie piątka kierowców Hondy będzie zbierać dane i doświadczenia, a także identyfikować potencjalne problemy podczas warunków rajdowych. 

 

 

Najnowsze

Kobiecy Samochód Roku 2012 – nagrody przyznane

Podczas salonu samochodowego w Paryżu, oprócz wielu premier gigantów motoryzacyjnych zostały przyznane także nagrody w konkursie "Kobiecy Samochód Roku 2012". Tytuły były nadawane przez jury złożone z ośmiu przedstawicielek grupy dziennikarek motoryzacyjnych.

Nagrody zostały podzielone na cztery kategorie: samochód rodzinny, luksusowy,sportowy oraz najbardzej ekonomiczny. Pojazd, który zdobył największą liczbę punktów wśród nominowanych w danej kategorii, zwyciężał. Wybór nie był jednak łatwy.
W ostatecznym rozrachunku wyniki przedstawiają się następująco. W kategorii samochód rodzinny bezkonkurencyjny według Pań okazał się samochód BMW serii 3, tuż za nim ulokowało się Audi A3, a na ostatnim stopniu podium – Ford Focus.
Wśród samochodów luksusowych najlepszy okazał się Range Rover Evoque, a za nim kolejno: Jaguar XJ i Audi A6.

Zwycięzca klasyfikacji ogólnej – Range Rover Evoque
fot. materiały prasowe

Katgoria samochodów sportowych została absolutnie zdominowana przez Porsche 911. Drugie miejsce przypadło dla Jaguara XKR, a trzecie zagarnął Mercedes-Benz SLK.
Najbardziej ekonomicznym autem okazała się Honda Civic. Tuż za nią znalazł się VW Up! i Ford Fiesta.
W klasyfikacji ogólnej nie było równych dla Range Rover Evoque. Drugie miejsce przypadło dla samochodu BMW serii 3, natomiast trzecie było Audi Q3.
Panie, które pojawiły się 27 września w Paryżu i oceniały samochody, to Regina Chan z Kanady, Renuka Kirpilani z Indii, Geraldine Herbert z Irlandii, Jacqui Madelin i Sandy Myhre z Nowej Zelandii, Henny Hemmes z Holandii oraz Caroline Carver, Sue Baker i Victoria Macmillan-Bell z Wielkiej Brytanii.

Najnowsze

Nowości na targach Intermot: Honda CB 1100

Wczoraj podczas międzynarodowych targów Intermot marka Honda zaprezentowała kilka nowych modeli przygotowanych na 2013 rok. Wśród premier znalazł się retro naked CB1100 inspirowany przełomową maszyną - CB750 Four.

Model CB1100 – nawiązanie do modelu legendy Hondy CB750Four, która odegrała znaczącą rolę w świecie motocykli. Otóż, w 1969 roku inżynier Soichiro Honda podjął próby udowodnienia, że motocykle to coś więcej, niż dwa cylindry i bardzo mała pojemność. Wówczas, światło dzienne ujrzał czterocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem silnik SOHC o pojemności 749 cm3 i mocy 67 koni mechanicznych.

fot. Honda

Sercem CB1100 jest silnik DOHC, chłodzony powietrzem poprzez 2 mm żebra oraz olejem (poprzez 335 mm chłodnicę oleju zamontowaną z przodu). Silnik kręci się do 8 500 obrotów na minutę. Kompresja wynosi 9,5:1, a moc maksymalna to 66 kW (89,8 KM) z maksymalnym momentem obrotowym na poziomie 93 Nm przy 5 tys. obrotów na minutę.

Ponadto, według specyfikacji podanej przez producenta, wtrysk paliwa PGM-FI ma wykorzystywać 32 mm przepustnicę i uzyskiwać spalanie na poziomie 4 l /100 km.

Średnica i skok tłoka wynoszą 73,5 mm x 67,2 mm. Dwa wałki rozrządu napędza centralnie umieszczony łańcuch, a kąt zaworów wynosi 26,5 stopnia. Średnica zaworu dolotowego wynosi 27 mm, z 2,5 mm trzonem, a wylotowego 24 mm z również 2,5 mm trzonem. Pojedynczy wałek wyrównoważający zapewnia płynną pracę. Przeniesienie napędu odbywa się przy pomocy mokrego sprzęgła i pięciostopniowej skrzyni biegów. Przekładnia końcowa pracuje na łańcuchu 530.

Model CB1100 będzie dostępny w trzech kolorach:

  • Glory Red/Eternal Silver – czerwony ze srebrnymi panelami
  • Pearl Milky White/Eternal Silver – perłowo-mleczna biel ze srebrnymi panelami
  • Graphite Black – grafitowa czerń
Model CB1100 dostępny jest w różnych wariantach kolorystycznych
fot. Honda

Wśród akcesoriów znajdziemy między innymi zdalny alarm, podgrzewane manetki kierownicy, tylny bagażnik, chromowaną osłonę zegarów i osłonę lampy przedniej. Wszystkie wspomniane elementy producent objął dwuletnią gwarancją.

 

Najnowsze