Kolekcja akcesoriów audio z logiem Ferrari

Logic3 prezentuje nowe słuchawki stworzone w hołdzie dla Ferrari.

Seria spotkała się z ciepłym przyjęciem na konferencji CES 2012, gdzie została zaprezentowana po raz pierwszy. Zdobyła też nagrodę za najlepszy design, przyznawaną przez portal iLounge.com. Na polski rynek kolekcja trafi za sprawą dystrybutora, firmy ASBIS. 

Alonso i Massa, czyli team Ferrari, prezentują nową kolekcję Logic3
fot. materiały producenta

Serię tworzą dwie linie. Inspiracją dla The Scuderia Ferrari Collection stały się zawody F1, w których marka króluje od 1950 roku, pozostając najbardziej utytułowanym teamem w historii. Z kolei The Ferrari Cavallino Collection wykorzystuje grafikę logo firmy – słynnego  ‘Cavallino Rampante’ z aut GT. Każdy z modeli słuchawek został wykonany w jednym z 7 stylów z użyciem materiałów przypominających błyszczącą karoserię. Wykończenie jasną skórą przywołuje na myśl miękką teksturę tapicerki wnętrza włoskich samochodów.

 

Najnowsze

Wakacyjna oferta Hondy dla motocyklistów

Dla wszystkich, którzy planują wyprawy motocyklowe, Honda Poland przygotowała nową ofertę.

Każdy klient, który zakupi model Crosstourer z rocznika 2012 w autoryzowanym salonie sprzedaży, otrzyma zestaw kufrów oraz wyższą szybę.

fot. Honda

Natomiast osoby, które zdecydują się na kupno skutera Honda Integra, dostaną w prezencie kufer górny. To doskonała okazja, aby przygotować motocykl do wypraw i podróżować w komfortowych warunkach.

fot. Honda

Zapraszamy do salonów – liczba pojazdów w promocji ograniczona.

 

Najnowsze

Mazda6 – premiera nowego sedana w Moskwie

Mazda Motor Corporation premierowo zaprezentuje nowego sedana Mazda6 na Salonie Samochodowym w Moskwie, który odbędzie się w dniach 29 sierpnia-9 września.

Nowa Mazda6 to już drugi z modeli Mazdy z pełnym pakietem technologii SKYACTIV. Jest natomiast pierwszym modelem wyposażonym w opracowany przez Mazdę układ hamulcowy z systemem odzyskiwania energii i-ELOOP.

fot. Mazda

Wprowadzenie systemu i-ELOOP wyznacza początek drugiej fazy „Building Block Strategy”, czyli programu rozwijania technologii przyjaznych dla środowiska. Strategia ta zakłada kompleksowe udoskonalenia głównych podzespołów, które mają poprzedzić stopniowe wprowadzanie systemów elektrycznych w celu dalszego obniżania zużycia paliwa i emisji związków węgla.

fot. Mazda

Model, który zostanie zaprezentowany w Moskwie, to sedan w specyfikacji na rynek rosyjski, wyposażony w silnik benzynowy SKYACTIV‑G 2.0 z bezpośrednim wtryskiem paliwa oraz sześciobiegową przekładnię automatyczną SKYACTIV–DRIVE.

fot. Mazda

Oficjalna nazwa moskiewskiego salonu to „Moscow International Automobile Salon 2012”. Dni prasowe wyznaczono na 29 i 30 sierpnia, po czym salon będzie otwarty dla publiczności od 31 sierpnia do 9 września. Konferencja prasowa Mazdy odbędzie się 29 sierpnia o godz. 11:30.

fot. Mazda

 Ekspozycja Mazdy na Salonie Motoryzacyjnym Moskwa 2012

Ekspozycja główna

Mazda6 Sedan (premiera światowa)

Mazda Shinari (model koncepcyjny)

Ekspozycja techniczna

Silnik SKYACTIV

Układ hamulcowy z systemem odzyskiwania energii „i‑ELOOP”

Modele z aktualnej oferty

Mazda2, Mazda3, Mazda5, Mazda MX-5, Mazda CX-5

 

 

 

 

 

Najnowsze

Kia Carens – nowa odsłona w Paryżu

Kia Carens – nowy, kompaktowy MPV będzie miała swoją światową premierę 27 września podczas Salonu Samochodowego w Paryżu.

Niższa linia dachu, większy rozstaw osi, większe koła (aż do 18-calowych) to niektóre elementy wyróżniające kolejny model koreańskiego producenta. Nowy Carens łączy w sobie sportowy wygląd z funkcjonalnością i przestronnością.

Nowa Kia Carens – przód
fot. Kia

O ile nazwa pozostanie bez zmian, to już stylistyka  nowego Carensa zmieni się nie do poznania. Z grzecznego i statecznego auta, nowy model przerodzi się w bardziej dynamiczny i zgrabny pojazd.

Nowa Kia Carens – tył
fot. Kia

Konferencja prasowa Kia podczas tegorocznego salonu samochodowego w Paryżu odbędzie się 27 września o godz.17.30.

Najnowsze

Motocyklistki – jest nas coraz więcej!

Nadal jesteście przyzwyczajeni do postrzegania motocykla jako pojazdu typowo męskiego? Twarde dane świadczą o tym, że proporcje zmieniają się z każdym rokiem. Coraz więcej kobiet przesiada się na jednoślady i czerpie z tego niekłamaną przyjemność.

Wedle danych amerykańskiego Motorcycle Industry Council, w Stanach na motocyklu jeździ 4,5 miliona kobiet – co oznacza, że użytkowniczką jednego na dziesięć motocykli jest kobieta. Z kolei wedle danych zebranych przez Departament Transportu Ohio, procentowy wzrost liczby przedstawicielek płci pięknej korzystających z jednośladów jest w skali roku większy, niż przedstawicieli płci brzydszej – odpowiednio 28% i 7%.

Jeśli szukać początków tej podróży, trzeba chyba sięgnąć do pierwszej dekady XX wieku. W 1916 roku siostry Adeline i Augusta Van Buren, podjęły walkę ze stereotypami i stały się pierwszymi kobietami, które samotnie przemierzyły Stany na motocyklu od wybrzeża do wybrzeża. Ich wyprawa z Nowego Jorku do Kalifornii przeszła do historii i wyznaczyła szlak dla kolejnych pasjonatek motoryzacji.

Adeline i Augusta Van Buren – od nich wszystko się zaczęło
fot. gather.com
Dorothy „Dot” Robinson
fot. cyclematters.com

Takicj jak Dorothy „Dot” Robinson, zwana również „Pierwszą Damą Motocyklową”, która wraz z podzielającą jej zainteresowania Lindą Dugeau powołała w 1940 roku organizację pod nazwą „Motor Maids”, zrzeszającą motocyklistki. Dot nie tylko zachęciła wiele kobiet do zainteresowania się motocyklami jako takimi, ale również stała się pionierką kobiecego sportu motorowego.

Pionierką w więcej niż jednym wymiarze była również Bessie Stringfield – nie dość, że kobieta, to jeszcze czarnoskóra. Zmagała się z uprzedzeniami dotyczącymi zarówno płci, jak i rasy. Nie przeszkodziło jej to jednak ukończyć ośmiu samotnych wypraw przez Stany i służyć w charakterze gońca w armii amerykańskiej – dodajmy, że na Południu.

Bessie Stringfield
fot. motorcyclemuseum.org

Dzisiejszy wizerunek kobiety-motocyklistki znacznie odbiega od stereotypowego wyobrażenia blond laleczki uwieszonej w charakterze plecaczka na ramieniu mężczyzny. Z każdym rokiem kobiety są coraz bardziej świadomymi, odpowiedzialnymi i wyedukowanymi użytkowniczkami jednośladów. Wedle dalszych danych wspomnianego już Motorcycle Industry Council, więcej niż jedna trzecia obecnego pokolenia motocyklistek ma wykształcenie wyższe i w porównaniu do mężczyzn-motocyklistów częściej pracuje na kierowniczym stanowisku. Kobiety są również bardzo czułe na punkcie bezpieczeństwa i doskonale wiedzą, na czym jeżdżą i dlaczego. Przykład dają również panie z pierwszych stron gazet, które chętnie mówią o swojej pasji, wśród nich m.in. Cher, Alanis Morissette, Courtney Cox, Queen Latifah, Charlize Theron, Angelina Jolie, Pink, Joan Jett, KD Lang czy Lauren Hutton.

Alanis Morissette
fot. alanis-morissette.thecandidphotos.com

Można z powodzeniem przypuszczać, że ten znaczący przyrost liczby motocyklistek podziała ożywczo na branżę motocyklową jako taką. W odpowiedzi na ciągle zwiększający się popyt, będziemy mogły liczyć na rozszerzenie oferty rynkowej o akcesoria i produkty stworzone z myślą o potrzebach pań. Na to przynajmniej liczymy.

Najnowsze