Kolekcja akcesoriów audio z logiem Ferrari
Logic3 prezentuje nowe słuchawki stworzone w hołdzie dla Ferrari.
Seria spotkała się z ciepłym przyjęciem na konferencji CES 2012, gdzie została zaprezentowana po raz pierwszy. Zdobyła też nagrodę za najlepszy design, przyznawaną przez portal iLounge.com. Na polski rynek kolekcja trafi za sprawą dystrybutora, firmy ASBIS.
Alonso i Massa, czyli team Ferrari, prezentują nową kolekcję Logic3 |
![]() |
fot. materiały producenta
|
Serię tworzą dwie linie. Inspiracją dla The Scuderia Ferrari Collection stały się zawody F1, w których marka króluje od 1950 roku, pozostając najbardziej utytułowanym teamem w historii. Z kolei The Ferrari Cavallino Collection wykorzystuje grafikę logo firmy – słynnego ‘Cavallino Rampante’ z aut GT. Każdy z modeli słuchawek został wykonany w jednym z 7 stylów z użyciem materiałów przypominających błyszczącą karoserię. Wykończenie jasną skórą przywołuje na myśl miękką teksturę tapicerki wnętrza włoskich samochodów.
Najnowsze
-
Chińskie baterie litowo-jonowe biją rekordy! 520 km zasięgu w 5 minut – czy to koniec ery spalinówek?
Wyobrażasz sobie ładowanie elektryka na 500 km w czasie krótszym niż poranna kawa? Chińscy giganci właśnie tego dokonali - ich najnowsze baterie biją rekordy szybkości ładowania! -
6. Rajd Motocyklowy Weteranów – relacja z hołdu bohaterom
-
6. Rajd Motocyklowy Weteranów – hołd na dwóch kołach dla tych, którzy nie wrócili z misji. Start już 24 kwietnia!
-
Od kartingu do F1 Academy? Kornelia Olkucka walczy o marzenia we włoskiej Formule F4!
-
XPENG P7, G6 i G9 – wideo z pierwszych jazd w Polsce! Ceny, dane techniczne, rywale. Oto chińskie modele, które rzucają rękawicę Tesli
Zostaw komentarz: