Kolekcja akcesoriów audio z logiem Ferrari
Logic3 prezentuje nowe słuchawki stworzone w hołdzie dla Ferrari.
Seria spotkała się z ciepłym przyjęciem na konferencji CES 2012, gdzie została zaprezentowana po raz pierwszy. Zdobyła też nagrodę za najlepszy design, przyznawaną przez portal iLounge.com. Na polski rynek kolekcja trafi za sprawą dystrybutora, firmy ASBIS.
Alonso i Massa, czyli team Ferrari, prezentują nową kolekcję Logic3 |
![]() |
fot. materiały producenta
|
Serię tworzą dwie linie. Inspiracją dla The Scuderia Ferrari Collection stały się zawody F1, w których marka króluje od 1950 roku, pozostając najbardziej utytułowanym teamem w historii. Z kolei The Ferrari Cavallino Collection wykorzystuje grafikę logo firmy – słynnego ‘Cavallino Rampante’ z aut GT. Każdy z modeli słuchawek został wykonany w jednym z 7 stylów z użyciem materiałów przypominających błyszczącą karoserię. Wykończenie jasną skórą przywołuje na myśl miękką teksturę tapicerki wnętrza włoskich samochodów.
Najnowsze
-
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
Coraz więcej osób odkrywa uroki podróżowania bez sztywnych planów i rezerwacji hoteli. Dla fanów motoryzacji to naturalne – auto czy motocykl daje wolność, a nocleg w kamperze lub pod namiotem pozwala zatrzymać się tam, gdzie akurat prowadzi droga. Obie opcje mają swój niepowtarzalny klimat, ale też różne wymagania i ograniczenia. -
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
Zostaw komentarz: