Sauber wraca do gry
Było naprawdę pod górkę! 5 miesięcy niepewności kończy się wreszcie szczęśliwie dla szwajcarskiego zespołu - to jak świąteczny upominek!
| Peter Sauber |
![]() |
|
fot. autorka
|
3 grudnia 2009 Sauber stał się 13. zespołem, który będzie mógł rywalizować w F1 w sezonie 2010. Kierowcy teamu otrzymają numery startowe 26 i 27.
Federacja w oficjalnej informacji donosi –
FIA poinformowała BMW Sauber AG, że aplikacja o udział w Mistrzostwach Świata Formuły 1 w roku 2010 została zaakceptowana. Zgodnie z Concorde Agreement, BMW Sauber zostanie przyjęty jako 13. zespół w Mistrzostwach, zajmując miesce wycofanego zespołu Toyoty.
FIA współpracowała z Właścicielem Praw Komercyjnych i zespołami w ostatnich tygodniach i jest bardzo im wdzięczna za wsparcie w uzyskaniu najkorzystniejszego dla sportu rozwiązania sytuacji. Uaktualniona lista startowa zostanie opublikowana w najbliższym czasie.
Po decyzji o wycofaniu się BMW z F1, od 29 lipca Peter Sauber walczył o zespół, swoich ludzi i ich miejsca pracy, a wreszcie o to, co budował przez lata. Musi to być jeden ze szczęśliwszych dni w jego życiu. Co prawda, to jeszcze nie koniec trudnej wędrówki, bo czekają go rozmowy ze sponsorami, kierowcami, a także powierzenie komuś roli kierowania zespołem. Jakie będą decyzje personalne? Będziemy na nie oczekiwać z ciekawością. Póki co, trzeba pogratulować wygranej bitwy!
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?

Zostaw komentarz: