
Samochody elektryczne – jak często ładują je ich właściciele?
Samochody plug in hybrid pozwalają na przejechanie w trybie wyłącznie elektrycznym kilkudziesięciu kilometrów. Mitsubishi sprawdziło w badaniu, jak właściciele takich aut wykorzystują możliwości swoich aut i jak często je ładują.
Aby lepiej przygotować się na następną generację hybrydowych samochodów plug-in MMC, opartych na rozwiązaniach pojazdów w pełni elektrycznych, firma Mitsubishi Motors Europe zbadała w jaki sposób właściciele Outlandera PHEV ładują swój samochód.
Badanie przeprowadzone w Wielkiej Brytanii, Holandii, Norwegii, Szwecji i Hiszpanii potwierdziło, że Outlander PHEV jest eksploatowany w Europie w takiej postaci, w jakiej został zaprojektowany – jako samochód elektryczny.
Zobacz: Test Mitsubishi ASX – brakujące ogniwo
Wyniki:
– 67% zbadanych pojazdów, pokonuje co najmniej 50% całkowitego przejechanego dystansu w trybie bezemisyjnym EV
– Nie było pojazdu eksploatowanego bez ładowania z sieci – wszyscy ładują!
– Ponad 80% europejskich kierowców Outlandera PHEV ładuje akumulator najmniej co 100 km
Przeczytaj również: Test Mitsubishi Eclipse Cross
Mitsubishi Outlander PHEV oferuje również: 45 km zasięgu jazdy bezemisyjnej w trybie elektrycznym, wiele możliwości ładowania – typowe ładowanie, ładowanie szybkie, automatyczne ładowanie w drodze, samowystarczalny tryb ładowania Charge, wielostopniowe odzyskiwanie energii hamowania, a także sporą ładowność – minimalny wpływ elementów napędu elektrycznego na pojemność bagażnika – tylko 14 l. mniejsza w porównaniu z Outlanderem z napędem spalinowym.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Zaraz zaraz, to w końcu mówimy o autach elektrycznych czy hybrydach plug in? Bo jednak nie jest to to samo. Ale jak by nie było to i tak auta które trezba ładować mnie nie przekonują. Wolę mojego rextona, którego raz-dwa tankuję i mogę jechać gdzie chcę