Rusza sezon szkoleń EQ Tour. Wiemy, jakie modele Mercedesa będzie można przetestować!
To wyjątkowa okazja, by zapoznać się z gamą zelektryfikowanych modeli z gwiazdą – od kompaktowego SUV-a na prąd EQA, przez hybrydy plug-in, aż po rodzinny transportowiec EQV.
– Cykl szkoleń EQ Tour pozwala przybliżyć naszym klientom całe spektrum ułatwień oferowanych przez markę. Ułatwienia te, nie tylko w ujęciu produktowym, ale także w zakresie ofert całego ekosystemu, czynią elektromobilność w wydaniu samochodów hybrydowych oraz w pełni elektrycznych już dziś przyjazną i łatwąw użytkowaniu – powiedziała Urszula Reichman, dyrektor produktu i marketingu Mercedes-Benz Polska.
Podczas szkoleń do dyspozycji uczestników będzie łącznie siedem modeli Mercedes-EQ oraz hybryd plug-inz rodziny EQ Power, m.in. EQA 250, EQC 400 4MATIC oraz EQV 300, a także Klasa A 250 e, CLA 250 e oraz GLE 350 de. Co najważniejsze, obok szeroko zakrojonej jazdy testowej szkolenia EQ Tour obejmują część teoretyczną, odbywającą się pod okiem certyfikowanych instruktorów.
Klienci mogą uzyskać od nich cenne informacje dotyczące codziennej eksploatacji pojazdów zelektryfikowanych, sprawdzić, jak taki samochód ładować i dowiedzieć się więcej na temat np. montażu ładowarki.
– Wiemy, że jest duża rzesza klientów, którzy są gotowi przesiąść się na elektromobilność i mają do tego warunki, a Mercedes-Benz oferuje im odpowiednie samochody. Potrzebują jednak naocznie przekonać się, jak się takim autem jeździ, jak się je ładuje i jakie są różnice względem pojazdów spalinowych. Teraz mają taką możliwość, a nasi instruktorzy z chęcią odpowiedzą na wszelkie ich pytania – powiedział Robert Hundla, szef zespołu instruktorów EQ Team, założyciel i właściciel Driving Academy oraz były pilot rajdowy.
Szkolenia EQ Tour są organizowane z zachowaniem restrykcyjnych procedur, mających na celu ochronę przed zakażeniem koronawirusem. Samochody będą dezynfekowane po każdej jeździe, a sale wykładowe zaaranżowano z uwzględnieniem zasad dystansu społecznego.
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.