MBUX Hyperscreen – cyfrowy „kręgosłup” Mercedesa EQ. Kiedy zadebiutuje?

Czy dzięki AI MBUX Hyperscreen wywinduje obsługę funkcji pojazdu oraz wyświetlanie treści z zakresu informacji, rozrywki i komfortu na zupełnie nowy poziom?

Duży, zakrzywiony ekran nadaje wnętrzu wyjątkową estetykę i rozciąga się na całej jego szerokości, przed kierowcą i pasażerem z przodu – sprawiając, że cyfrowe wrażenia są dla nich zarówno intuicyjne, jak i emocjonujące. MBUX (Mercedes-Benz User Experience) Hyperscreen, który po raz pierwszy będzie opcjonalnie dostępny w całkowicie elektrycznej luksusowej limuzynie EQS, reprezentuje „inteligencję emocjonalną” całego samochodu i ma duże zdolności uczenia się. Globalna premiera MBUX Hyperscreen nastąpi w czwartek 7 stycznia 2021 roku o godzinie 14:00. 

MBUX Hyperscreen i jego liczne aspekty wspólnie zaprezentują Ola Källenius, Prezes Zarządów Daimler AG i Mercedes-Benz AG, Vera Schmidt, szefowa działu Advanced Digital Design (z ang. zaawansowany cyfrowy design) Mercedes-Benz, oraz Sajjad Khan, dyrektor technologiczny i Członek Zarządu Mercedes-Benz AG. Od obsługi funkcji poprzez design aż po szczegóły techniczne – widzowie będą mogli dowiedzieć się interesujących informacji na temat systemu, zapoznać się z jego unikalnymi cechami i prześledzić proces rozwoju.

 

Najnowsze

Karolina Chojnacka

Schumachera czeka niełatwy debiut w Formule 1

Oczy całego świata będą skierowane na syna legendarnego Michaela Schumachera.

W przyszłym sezonie nazwisko Schumacher ponownie pojawi się w Formule 1. Mick Schumacher, syn siedmiokrotnego mistrza świata Michaela, będzie reprezentował ekipę Haasa, zespół ściśle współpracujący z Ferrari.

Mattia Binotto, szef zespołu Ferrari, przewiduje, że przed młodym Schumacherem wyjątkowo trudny debiutancki rok w barwach Haasa:

Myślę, że na początku będzie to dla niego bardzo trudne. Jeśli spojrzy się na jego wcześniejsze występy w F2 i F3, zwykle pokazuje lepszą formę w drugim sezonie.

Wydaje mi się, że Mick wiele uczy się w pierwszym roku i staje się mocny w drugim. Dlatego też, dwa lata będą dla niego ważne. W drugim sezonie spodziewam się sporego postępu względem pierwszego.

Oczekuję, że udowodni swoją prędkość w F1, zarówno w kwalifikacjach, jak i w wyścigu. Powinien pokazać odpowiednie tempo na długim dystansie i konsekwencję w zdobywaniu dobrych pozycji.

Przeczytaj też: Mick Schumacher będzie ścigać się w Formule 1!

Zgadzacie się z Binotto, że debiutancki sezon w F1, będzie wyjątkowo trudny dla młodego Schumachera?

Najnowsze

„Przewaga dzięki technice” – kultowe hasło z reklamy Audi ma już 50 lat. Ale czas leci!

Audi Tradition wydało właśnie kolejną edycję e-booka pt. „Najważniejsze dla Audi daty roku 2021”. Wydawnictwo to dostarcza wiedzy na temat marki Audi i historii pojazdów przez nią produkowanych.

W sierpniu 1969, Auto Union GmbH z Ingolstadt i NSU Motorenwerke AG z Neckarsulm połączyły się i utworzyły Audi NSU Auto Union AG. Gama modelowa produkowanych przez nową korporację samochodów charakteryzowała się ogromnym zróżnicowaniem technicznym. W roku 1971 Hans Bauer – pracownik działu reklamy Audi NSU – zastanawiał się nad tym, jak można przekazać tę różnorodność jako przewagę konkurencyjną. Rezultat jego pracy był równie prosty, co genialny: „Vorsprung durch Technik – przewaga dzięki technice”! Słynne obecnie na całym świecie hasło reklamowe Audi pojawiło się po raz pierwszy w dwustronicowej reklamie Audi NSU w styczniu 1971 roku.

Od 1982 roku „Vorsprung durch Technik” było konsekwentnie używane w połączeniu z ówczesnym logo – owalem Audi. Co ciekawe, w reklamie międzynarodowej, na przykład w Wielkiej Brytanii czy w USA, hasło to było często używane w wersji oryginalnej – w języku niemieckim. Techniczną nowością, która rzec można zapowiadała „Vorsprung durch Technik”, był zaprezentowany dziewięćdziesiąt lat temu model DKW F1. Był to pierwszy seryjnie produkowany niemiecki samochód z napędem na przednią oś. Modele DKW F stały się przed drugą wojną światową podstawą gamy modelowej Auto Union AG, poprzednika Audi. Zanim fabryka Audi w Zwickau z powodu wojny przestała wytwarzać samochody, wyprodukowano ich prawie 270 000 egzemplarzy. Z kolei 65 lat temu Auto Union GmbH po raz pierwszy dostarczyło nowo powstałym niemieckim siłom zbrojnym pojazd terenowy marki DKW.

Było to duże zamówienie, które zabezpieczyło przyszłość firmy i zakładów w Ingolstadt. Prezentacja Audi Cabriolet, która odbyła się trzydzieści lat temu, ugruntowała pozycję marki Audi jako producenta pojazdów sportowych. Klientom dostarczono aż 71 510 egzemplarzy tego modelu. AUDI AG może również dumnie poszczycić się historią produkcji motocykli zwyciężających w wielu niemieckich i międzynarodowych wyścigach. Osiemdziesiąt pięć lat temu Cztery Pierścienie zdobyły nie tylko kilka mistrzostw Niemiec w wyścigach motocyklowych, ale również dwa wicemistrzostwa świata, przyznane Ewaldowi Kluge i H.P. Mülllerowi. Dodatkowo w tym czasie motocykle DKW ustanowiły czternaście nowych rekordów świata.

Najnowsze

Karolina Chojnacka

AddArmor Ferrari 458 Speciale – ma 605 KM mocy i jest tak samo szybki, jak „nieuzbrojony” model

AddArmor wykorzystał najnowsze osiągnięcia technologii opancerzenia, aby zbudować Ferrari 458 Speciale, które może przetrwać uderzenia .44 Magnum, przyspieszając od 0 do 100 km/h w mniej niż trzy sekundy.

Założona przez weteranów wojskowych i weteranów organów ścigania firma z Kalifornii wyjaśniła, że ​​chce zbudować opancerzony Speciale bez poświęcania wydajności lub jakości obsługi modelu. Jest to o wiele trudniejsze zadanie niż się wydaje, ponieważ najprostszym sposobem uczynienia samochodu kuloodpornym jest dodanie do niego ciężkich blach.

Prezes firmy, Jeff Engen, stwierdził:

Ciężkie pojazdy są zwykle powolne, a powolny cel jest łatwym celem. W sytuacjach, w których klienci potrzebują ochrony, prędkość jest zawsze zaletą.

AddArmor Ferrari 458 Speciale

Przeczytaj też: Piękno dźwięku Ferrari 458 Italia – film

AddArmor ulepszył 458 Speciale lekkim pancerzem, który jest 10 razy mocniejszy i 60% lżejszy niż stal balistyczna. Osiągnął poziom pancerza B4, co oznacza, że ​​supersamochód może wytrzymać kule wystrzelone z pistoletu, ale już AK-47 lub karabin o dużej mocy mogą się przez niego przebić.

Opancerzony 458 waży tylko 30 kilogramów więcej niż zwykły egzemplarz. Nadal oferuje 2,8-sekundowy sprint od 0 do 100 km/h i nadal jego prędkość maksymalna wynosi 325 km/h.

Przeczytaj też: Nowożeńcy rozbili Ferrari 458 Spider

AddArmor podkreśla, że 458 Speciale to jednorazowy prototyp zbudowany, aby pokazać, jak daleko zaszła technologia opancerzenia.

Najnowsze

Ford stworzył sweter, w którym naprawdę poczujesz się wyjątkowo i bezpiecznie!

Kiedy ludzie zaczynają wyciągać krzykliwe bożonarodzeniowe bluzy z dna swoich szaf, szykując się do świąt, Ford pokazuje swój sweter "Bezpieczny dystans"!

Może wyglądać jak każdy inny strój świąteczny, jednak sweter Bezpieczny dystans ma wbudowany specjalny prezent dla rowerzystów i użytkowników elektrycznych hulajnóg: małe projektorowe światła ukryte w porożach renifera, nosie i ogonie oświetlają podłoże wokół użytkownika w kształcie choinki. Dzięki temu inni użytkownicy dróg widzą, że pozostawiają wystarczająco dużo miejsca podczas wyprzedzania. Sweter, opracowany jako koncept, jest częścią trwającej kampanii Forda „Podziel się drogą” i wykorzystuje popularny trend nowatorskich swetrów bożonarodzeniowych do spopularyzowania kluczowego zagrożenia, jakiego doświadczają użytkownicy jednośladów.

Ford stworzył sweter, w którym naprawdę poczujesz się wyjątkowo i bezpiecznie!

Prawie 80 procent rowerzystów twierdzi, że największym zagrożeniem są dla nich pojazdy wyprzedzające bez zachowania bezpiecznej odległości, a około dziewięciu na dziesięciu regularnie jeżdżących rowerzystów twierdzi, że tego typu niebezpieczne sytuacje zdarzają im się co najmniej raz w tygodniu 1 . W krajach europejskich obowiązują różne zasady dotyczące bezpiecznej odległości przy wyprzedzaniu, ale odległość 1,5 m jest ogólnie uznawana za bezpieczną przy małych prędkościach. Dystans ten zwiększa się do 2 m przy prędkościach powyżej 50 km/h.

Sweter pojawia się w porze roku, w której rowerzyści i użytkownicy hulajnóg są szczególnie narażeni na niebezpieczeństwo z powodu częstszego poruszania się po zmroku lub przed świtem. Nie mniej w 2020 roku świąteczny sweter Bezpieczny dystans może być równie przydatny dla pieszych, jako że dystans społeczny stał się ostatnio elementem mentalności społecznej.

Ford stworzył sweter, w którym naprawdę poczujesz się wyjątkowo i bezpiecznie!

Na początku tego roku Ford zaprezentował również kurtkę Emoji Jacket w ramach kampanii, która miała na celu zmniejszenie napięć między kierowcami i rowerzystami. Rowerzysta ubrany w kurtkę mógł wyświetlać symbole podstawowych emocji, a także swoje zamiary w ruchu drogowym za pomocą dużych, rozświetlonych wskaźników migających na plecach kurtki, co pomogło promować lepsze zrozumienie i tolerancję pomiędzy użytkownikami dróg.

Najnowsze