
Rusza produkcja elektrycznych klasycznych Range Roverów!
Powstają konstrukcje jedynych na świecie elektrycznych klasycznych Range Roverów. Za wszystko odpowiada firma Lunaz.
Lunaz, wiodący twórca elektrycznych klasycznych samochodów, ogłosił udostępnienie pierwszej transzy produkcji klasycznych elektrycznych Range Roverów. Firma z siedzibą w Silverstone w Anglii wyprodukuje pierwszą serię 50 luksusowych SUV-ów zbudowanych w „epoce klasycznej” między 1970 a 1994 rokiem.
Od czasu zaprezentowania zelektryfikowanych klasyków Jaguara, Bentleya i Rolls-Royce’a, firma Lunaz była konsekwentnie proszona przez klientów o zastosowanie swojego podejścia do przeprojektowania i renowacji klasycznych Range Roverów.
W odpowiedzi na te prośby elektryczne klasyczne Range Rovery firmy Lunaz będą oferowane w wersji „Town” i „Country”.
Przeczytaj też: Lunaz przedstawia pierwszego elektrycznego Rolls-Royce’a
Klasyczne elektryczne Range Rovery firmy Lunaz będą wyposażone w napęd na 4 koła, zaktualizowane zawieszenie, w tym stabilizatory poprzeczne i wzmocnione hamulce. W kabinie czysta użyteczność oryginalnego wystroju wnętrza zostanie znacznie podwyższona. Zostanie to osiągnięte poprzez zastosowanie filozofii projektowania Lunaz. Takie podejście równoważy integrację technologii i użyteczności w klasycznej architekturze. Całość zostanie wykonana z najwyższej jakości materiałów z palety odpowiadającej zarówno tradycyjnym, jak i współczesnym gustom i stylom życia.
Dyrektor ds. projektowania, Jen Holloway i jej zespół będą ściśle konsultować się z klientami, aby dostosować samochód do ich konkretnych wymagań. Palety materiałów, oddające cześć tekstylnemu wnętrzu, które zadebiutowały w oryginalnym klasycznym Range Roverze, będą oferowane na równi z bardziej tradycyjnymi opcjami tapicerki wykonanymi z najlepszych skór i drewna. Klienci będą mogli wybierać spośród klasycznej konfiguracji trzydrzwiowej lub czterodrzwiowej.
Użyteczność samochodu zostanie dodatkowo zwiększona poprzez włączenie pełnego zestawu współczesnych technologii. Funkcje, takie jak infotainment, klimatyzacja i ekrany rozrywkowe, będą starannie zintegrowane z istniejącym schematem projektowym, aby zachować ducha oryginalnego samochodu.
Ceny klasycznych elektrycznych Range Roverów od Lunaz zaczynają się od ponad 1 200 000 złotych. Pierwsza transza produkcyjna składająca się z 50 pojazdów jest obecnie przydzielana, a pierwsze dostawy do klientów przewidywane są na lato 2021 roku.
Najnowsze
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
Niektórzy nazwą go SUV-em w stylistyce coupe, inni fastbackiem, a jeszcze inni powiedzą, że kojarzy im się “z nie wiadomo czym”. Nie można odmówić mu natomiast jednego – Peugeot 408 to bezsprzecznie piękne auto, a wciąż nietypowa na rynku mieszanka kilku rodzajów nadwozia dodaje mu dużego uroku i wyróżnia na ulicach. Bo powiedzmy sobie szczerze – […] -
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
-
Car of the Year Polska 2026: rekordowa liczba chińskich aut w konkursie. Pełna lista nominowanych
Zostaw komentarz: