
Rusza 50. Rajd Dolnośląski!
Dzisiaj późnym wieczorem odbyła się ceremonia startu do jubileuszowego 50. Rajdu Dolnośląskiego. Na rajdowych odcinkach wystąpi 7 zawodniczek, wszystkie w roli pilota.
63 załogi potwierdziły swój udział w 50. Rajdzie Dolnośląskim. Na trasie 5. rundy Castrol Inter Cars RSMP pojawi się cała krajowa czołówka, a także zawodnicy rywalizujący w Historycznym Rajdowym Pucharze Polski. Podczas Power Stage gościnnie wystąpią: Krzysztof Hołowczyc i Maciej Wisławski oraz będzie można licytować przejażdżki na prawym fotelu. Wszystko w ramach akcji pomocy dla 11-letniego Szymona, który potrzebuje skomplikowanej operacji serca.
Do przejechania w sportowej rywalizacji zawodnicy mają 88,5 kilometrów odcinków oesowych z 221 kilometrów całego rajdu. W piątek popołudniu pokonają 6 odcinków, a kolejne 6 w sobotę od rana. O 15-tej zobaczymy ich na widowiskowym Power Stage w centrum miasta, a ceremonia mety odbędzie się w Dusznikach Zdrój o godz. 16.00.
Z numerem 42 na trasie pojawi się rajdowa para Tomasz i Agnieszka Pyra w Hondzie Civic Type-R:
A to dopiero niespodzianka! Mamy drugą rajdową parę na liście – z numerem 52 na rajdowe odcinki wracają Grzegorz i Wioletta Bajda w Hondzie Civic VTI:
Niestety dotarły do nas wieści, że na rajdzie nie wystąpi Klaudia Temple, którą już po testach w Kotlinie Kłodzkiej, rozłożyła choroba.
Dzięki stworzeniu możliwości rywalizacji dla samochodów historycznych, na starcie zobaczymy jeszcze 4 zawodniczki w roli pilota. Magdalena Tokarska będzie towarzyszyć Arturowi Rowińskiemu w niesamowitym Audi Quattro 1 z numerem 101. Karolina Woźnica dyktować będzie Piotrowi Życzyńskiemu w BMW 2000 TI z numerem 104. A w ostatniej chwili szansę startu na rajdzie historyków w roli pilota otrzymała także Katarzyna Wojtiuk.
Kolejne załogi pojadą bez pomiaru czasu. Paweł i Ewa Chojnaccy pojadą w BMW E30 M3 z numerem 108, a Alicja Gnatowska wystąpi u boku Adama Kacprzyka w kultowej Lancii Delta Integrale z numerem 107:
Zapraszamy do Kotliny Kłodzkiej oraz na oficjalną stronę rajdu:
http://www.rajd.dolnoslaski.pl
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: