Renault Clio R.S. 200 EDC Monaco GP – macho dla kobiety

Mocny samochód dla prawdziwie mocnych kobiet? Oto Renault Clio R.S. 200 EDC Monaco GP - numerowana seria limitowana pojawi się w Polsce z końcem kwietnia, a do sprzedaży w naszym kraju trafi tylko 12 sztuk.

Renault Clio R.S. 200 EDC Monaco GP
fot. Renault

Seria limitowana Renault Clio R.S. 200 EDC Monaco GP powstała w hołdzie dla słynnego Grand Prix Monako. Co wyróżnia ten samochód od konwencjonalnej wersji? Przede wszystkim unikalny kolor nadwozia „mroźna biel” (na niektórych rynkach, gdzie seryjnie występuje metalizowany lakier szary platynowy, mroźna biel dostępna jest jako opcja) i czarny dach (dostępny seryjnie). Kolor czarny znalazł się również na aerodynamicznej listwie przedniej i dyfuzorze, bocznych listwach ochronnych, klamkach drzwi, 17-calowych, aluminiowych felgach Tibor lub opcjonalnych 18-calowych Radicale oraz na obudowach lusterek bocznych. Czarne są także tylny spojler dachowy i listwa umieszczona na klapie bagażnika (w wersjach z opcją kamery cofania). Na bocznych listwach ochronnych nadwozia pojawia się oznakowanie „Monaco GP”.

Nasz test Renault Clio R.S. 200 EDC na hiszpańskim torze wyścigowym przeczytasz tutaj.

Również wewnątrz dominuje elegancka czerń i szarość. Kolor szary pojawił się na kierownicy, na gałce zmiany biegów i u podstawy dźwigni zmiany biegów, na obramowaniach głośników i nawiewów bocznych oraz na ozdobnych listwach po wewnętrznej stronie drzwi. Pasy bezpieczeństwa również są szare.

Renault Clio R.S. 200 EDC Monaco GP
fot. Renault

Skórzana, grafitowa tapicerka Riviera jest ozdobiona szarymi przeszyciami. Na bocznych listwach umieszczono numerowaną tabliczkę z oznakowaniem Monaco GP. Kształt dywaników podłogowych „Renault Sport” podkreśla szare obramowanie.

Na liście seryjnego wyposażenia znalazły się: przyciemniane szyby (tylne boczne i tylna), przednie podgrzewane fotele oraz system multimedialny (w zależności od kraju jest to Media Nav bądź Renault R-Link z dostępem do usług online).

W Renault Clio R.S. 200 EDC Monaco GP zamontowano system telemetryczny R.S. Monitor 2.0 (opcja). Jest wyposażony w funkcję R.S. Replay, czyli oprogramowanie, pozwalające na śledzenie i pobranie tras torów jazdy oraz ponowne ich pokonanie z wizualizacją na mapie, a także pobranie wszystkich danych zarejestrowanych po zakończeniu trasy i dzielenie się nimi w serwisach społecznościowych.

Pod maską Renault Clio R.S. 200 EDC Monaco GP znajduje się – podobnie jak w zwykłej wersji – turbodoładowany silnik 1.6 Turbo o mocy 200 KM, współpracujący z automatyczną 6-biegową skrzynią EDC z podwójnym sprzęgłem.

Renault Clio R.S. 200 EDC Monaco GP
fot. Renault

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze