Projekt „Dziewczyny enduro” rusza w weekend!
W najbliższy weekend (3.08/4.08) rusza oficjalnie projekt „Dziewczyny enduro”, którego pomysłodawcami i realizatorami są redakcja X-cross i Enduro Expert School.
Z tej okazji w Malechowie w specjalnym wyścigu zaprezentują się riderki enduro. Przejazd z pomiarem czasu odbędzie się w ramach Mistrzostw i Pucharu Polski Enduro. Klasyfikacja kobiet jest prowadzona nieoficjalnie i nie jest zaliczana do klasyfikacji Pucharu Polski. Pierwsi zawodnicy MP i PP pojawią się na starcie w sobotę o godzinie 11.00. Paddock usytuowano w Forcie Marian w Malechowie. W niedzielę start nastąpi o godz. 9.00 w tym samym miejscu. Próby specjalne: Test rozruchu na starcie (sobota/niedziela, nie dotyczy ATV Open); Test Cross o długości około 4 km z pomiarem czasu w każdym okrążeniu; Test Enduro o długości około 6 km z pomiarem czasu w każdym okrążeniu.
Zawodnicy enduro zmierzą się w Malechowie |
![]() |
fot. pzm.pl |
Klasy w ramach Mistrzostw Polski to:
Junior 50, czyli motocykle o pojemności silnika do 50 ccm, startować mogą zawodnicy, którzy ukończyli 13 lat, a do końca 2013 r. nie skończą 19 lat;
Junior, motocykle o dowolnej pojemności i rodzaju silnika. Startować mogą zawodnicy, którzy do końca 2013 r. nie skończą 24 lat. Minimalny wiek zawodnika to 16 lat;
E 1, motocykle: dwusuwowe o pojemności silnika do 125 ccm i czterosuwowe o pojemności silnika do 250 ccm. Minimalny wiek zawodnika to 17 lat.
E 2/3, motocykle: dwusuwowe o pojemności silnika powyżej 125 ccm do 500 ccm i czterosuwowe o pojemności silnika powyżej 250 ccm do 650 ccm. Minimalny wiek zawodnika to 17 lat.
Weteran, motocykle o dowolnej pojemności i rodzaju silnika. Startować mogą zawodnicy, którzy ukończyli lub kończą w 2013 r. 40 lat.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: