Karolina Chojnacka

Producent samochodów elektrycznych i luksusowy dom mody łączą siły! Co będzie efektem ich współpracy?

Polestar, marka samochodów elektrycznych, współpracuje z luksusowym domem mody Balenciaga, aby razem zaprezentować najnowszą jesienną kolekcję.

Nowa kolekcja domu mody zadebiutuje w „Afterworld: The Age of Tomorrow”, futurystycznej grze wideo, której akcja toczy się w 2031 roku. Zespół Balenciagi zwrócił się do Polestar o pomoc w dodaniu głębi wirtualnemu środowisku, umieszczając samochody Polestar na ulicach w grze.

Afterworld: The Age of Tomorrow

Zainspirowane konkursem projektowym Polestar, miasto z gry będzie zawierało futurystyczne pojazdy zaprojektowane przez społeczność Polestar. Wybrano pojazdy takich projektantów, jak Konrad Cholewka, Arthur Martins, Charlie Nghiem, Rash Tagirov, Mattias Waltz i John McInnis.

Afterworld: The Age of Tomorrow

Balenciaga komentuje:

Pierwsza gra wideo Balenciagi, „Afterworld: The Age of Tomorrow”, jest osadzona w bliskiej i pełnej nadziei przyszłości. Aby uczynić otoczenie bardziej realistycznym i ekscytującym, Balenciaga zdecydował się współpracować z innymi myślącymi przyszłościowo firmami, wypełniając grę ich najnowszymi projektami. Innowacyjne pojazdy elektryczne, w tym 3x Moto, MMXL, 0, Pickup i Polestar Precept, uzupełniają idee Balenciagi dotyczące luksusu i zrównoważonego rozwoju, stanowiąc przy tym wspaniały dodatek do projektu.

Przeczytaj też: Polestar Precept odcina się od stylistyki Volvo i idzie własną drogą

Polestar zawsze twierdził, że otwarta współpraca prowadzi do innowacji, i podkreślał, że marka buduje swoją reputację dzięki identyfikacji i pracy z tak zwanymi bratnimi duszamii. Jednak tym razem było odwrotnie, i to Demna Gvasalia z Balenciagi była tak zaintrygowana projektami producenta samochodów, że zaproponowała Polestar bycie częścią nietypowego projektu.

Maximilian Missoni, Head of Design w Polestar, powiedział:

W firmie Polestar naszym celem jest bycie liderem w przechodzeniu na zrównoważoną mobilność, ponieważ projektujemy w kierunku zeroemisyjności. Kiedy Balenciaga wyjaśniła nam ideę projektu Afterworld, zainspirowanego powolnym powrotem do zdrowszej równowagi między naturą a przemysłem, uznaliśmy, że jest to dla nas idealne rozwiązanie.

Przeczytaj też: Citroën pozwał Polestar! Chodzi o plagiat logo

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze