
Pokemony w salonach Mercedesa
Szaleństwo związane z Pokemon Go nadal trwa. W wybranych salonach Mercedesa pojawią się Pokemony, które pomogą ściągnąć do nich klientów.
Dział marketingu niemieckiego koncernu wydał specjalną instrukcję obsługi dla pracowników salonów, która pokazuje w jaki sposób korzystać ze specjalnych „wabików” dostępnych w grze. Pozwolą one przyciągnąć graczy w okolice salonów Mercedesa, a wraz z nimi mogą się pojawić potencjalni klienci. Moduł „wabika” na Pokemony dostępny w aplikacji działa przez 30 minut. W tym czasie w okolicy pojawiają się nowe stwory, które można złapać do kolekcji.
To nie wszystko. Salony Mercedesa mają się rejestrować jako oficjalne „PokeStopy”, czyli miejsca, gdzie użytkownicy mogą za darmo zdobyć różne przedmioty oraz stwory. Takie wyróżnione miejsca będą dostępne na oficjalnej stronie Pokemon Go. Mogą się również promować przez różne kanały związane z social media.
Wykorzystywanie fali na Pokemony w celach marketingowych jest kreatywnym rozwiązaniem. Nie wydaje nam się żeby taka grupa docelowa była atrakcyjna z punktu widzenia producenta marki premium. Nie jest to pierwszy ruch Mercedesa w kierunku młodszych odbiorców. Jakiś czas temu niemiecka marka podjęła współprace z producentem gry Mario Kart 8. Podczas gry jako jeden z samochodów można było wybrać nowego Mercedesa GLA.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: