
Pokemony w salonach Mercedesa
Szaleństwo związane z Pokemon Go nadal trwa. W wybranych salonach Mercedesa pojawią się Pokemony, które pomogą ściągnąć do nich klientów.
Dział marketingu niemieckiego koncernu wydał specjalną instrukcję obsługi dla pracowników salonów, która pokazuje w jaki sposób korzystać ze specjalnych „wabików” dostępnych w grze. Pozwolą one przyciągnąć graczy w okolice salonów Mercedesa, a wraz z nimi mogą się pojawić potencjalni klienci. Moduł „wabika” na Pokemony dostępny w aplikacji działa przez 30 minut. W tym czasie w okolicy pojawiają się nowe stwory, które można złapać do kolekcji.
To nie wszystko. Salony Mercedesa mają się rejestrować jako oficjalne „PokeStopy”, czyli miejsca, gdzie użytkownicy mogą za darmo zdobyć różne przedmioty oraz stwory. Takie wyróżnione miejsca będą dostępne na oficjalnej stronie Pokemon Go. Mogą się również promować przez różne kanały związane z social media.
Wykorzystywanie fali na Pokemony w celach marketingowych jest kreatywnym rozwiązaniem. Nie wydaje nam się żeby taka grupa docelowa była atrakcyjna z punktu widzenia producenta marki premium. Nie jest to pierwszy ruch Mercedesa w kierunku młodszych odbiorców. Jakiś czas temu niemiecka marka podjęła współprace z producentem gry Mario Kart 8. Podczas gry jako jeden z samochodów można było wybrać nowego Mercedesa GLA.
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: