Podgrzewane siedzenia samochodowe dla zwierząt

Prezentujemy gadżet, który doskonale sprawdzi się wśród właścicieli psów małych rasych. Podgrzewane siedzisko dla małych zwierząt domowych sprawdzi się zarówno podczas chłodniejszych letnich dni, jak i podczas zimowych podróży.

Cena podrzewanego siedziska w zależności od producenta waha się w graniach około 300 – 500 złotych.

We wnętrzu piankowego fotelika, z zewnątrz pokrytego miękkim polarem zamontowanto 12 V grzejnik, który jest w stanie wytworzyć łagodne promieniowanie do 15 stopni Celsjusza wyższe niż temperatura otoczenia.

W foteliku spokojnie zmieszczą się dwa psy małej rasy. Siedzisko łatwo mocuje się do pasów bezpieczeństwa, a grzejnik działa po podłączeniu za pomocą wtyczki do gniazda zapalniczki.

Fotelik spełnia zarówno funkcje bezpieczeństwa – pamiętajmy, że zgodnie z kodeksem drogowym każdy właściciel psa jest zobowiązany zatroszczyć się o jego bezpieczny transport, jak również zapewnia zwierzęciu dodatkowy komfort.

Przeczytaj też:

Jak bezpiecznie podróżować ze swoim pupilem!

Najnowsze

Fiat 500C By Gucci – tym razem jako kabriolet

Po sukcesie Fiata '500 by Gucci ", na którego złożono ponad 300 zamówień online, producent postanowił wprowadzić nową wersję. Od sierpnia będzie można składać zamówienia na kabrioleta 500C by Gucci.

Fiat 500C by Gucci.
fot. Fiat

Auto kosztować będzie bagatela 20 tysięcy euro, ale biorąc pod uwagę ile kosztują torebki czy okulary sygnowane logiem Gucci, cena samochodu wydaje się być adekwatna.

Podobnie jak wersja coupe, kabriolet 500C by Gucci będzie dostępny w dwóch kolorach, białym z matowymi, chromowanymi elementami i lśniącym, czarnym z błyszczącymi chromowanymi akcentami.

To co różni obydwie wersje to oczywiście dach, przez który w kabriolecie przebiega zielono-czerwono-zielony wzór nawiązujący do marki Gucci. Samochód posiada również 16 calowe koław stylu retro, z podwójnym „G” na kołpakiach oraz pisany kursywą napis Gucci na tylnej klapie i na drzwiach.

Jednak nie karoseria powoduje, a wnętrze powoduje, że wiemy o tym, że jest to Gucci. Stylowe szycia, satyna połączona z polerowanymi chromowanymi elementami, aksamitny efekt wykończenia na panelu radia oraz skórzana tapicerka w dwóch odcieniach oczywiście z nadrukiem Guccissima to wszystko podkreśla ekskluzywność marki.

Fiat 500 by Gucci tym razem jako kabriolet.
fot. Fiat

Zielono-czerwono-zielony pasek – temat „Gucci”- pojawia się na fotelach, skrzyni biegów, pasach oraz matach.

Samochód opiera się na wersji 500, dzięki czemu ma w standardzie z automatyczną klimatyzację, siedem poduszek powietrznych, system Blue & Me zintegrowany z tylnymi czujnikami parkowania, radio z odtwarzaczem CD-MP3 i skórzaną kierownicę z przyciskami sterującymi radiem.

 

 

 

 

Przeczytaj też:

fot Fiat 500 by Gucci i 695 Tributo Ferrari na pikniku w Goodwood

W dniach od 1 do 3 lipca fiat 500byGucci oraz Abarth 695 Tributo Ferrari  będą gwiazdą imprezy ChicNic – nowoczesnego i stylowego, brytyjskiego pikniku, będącego częścią Goodwood Festival of Speed.

fot Natasha Poly nową twarzą Fiat 500 by Gucci

150. rocznica zjednoczenia Włoch i 90. urodziny firmy Gucci stały się świetną okazją do zaprezentowania zdjęć modelki Natashy Poly oraz Fiata 500 by Gucci, będącej cześcią kampanii reklamowej, która od połowy maja pojawi się prasie codziennej i magazynach na całym świecie.

fot Fiat 500 by Gucci – galeria i film

Zaprezentowany wczoraj podczas uroczystego otwarcia  tygodnia mody w Mediolanie Fiat 500 by Gucci to kolejny przykład, że coraz częściej producenci samochodów zwracają się do kobiet, jako potencjalnych klientek na ich auta. Samochód już niedługo będzie produkowany w tyskim zakładzie Fiat Auto Poland.

Najnowsze

Burmistrz Wilna ukarał parkującego na ścieżce rowerowej

Jak się okazuje na Litwie burmistrzowi w słusznej sprawie można wiele, ale czy staranowanie zaparkowanego na ścieżce rowerowej samochodu za pomocą czołgu to nie zbyt surowa kara? Zobaczcie sami jak to się robi na Litwie.

Zmęczone ciągłym odholowywaniem źle zaparkowanych aut władze Wilna, postanowiły rękami swojego burmistrza dać nauczkę, a zarazem przestrzec kierowców przed niepoprawnym parkowaniem i zajmowaniem ścieżek rowerowych.

Na oczach kamer burmistrz Wilna – Arturas Zuokas staranował źle zaparkowanego Mercedesa. Na ile była to spontaniczna akcja, a na ile happening oceńcie sami. Pewne jest jednak, że działania polityka na długo zapadną w pamięć litewskim kierowcom.

Najnowsze

Norton otrzymał grant od Państwa

Brytyjska marka Norton produkująca motocykle, otrzymała od rządu Wielkiej Brytanii grant na rozwój produkcji.

fot. Norton

Vince Cable Sekretarz Biznesu z Donington Park ogłosił dzisiaj, że rząd brytyjski udzieli pożyczki w wysokości blisko 3 milionów złotych marce Norton. Grant ten jest pierwszy tego rodzaju udzielonym na mocy EcEFG. Ma on pomóc w zwiększeniu produkcji do 1 000 motocykli rocznie.

Jak mówi sam Vince Cable inwestycje w małe firmy są niezbędne w celu zwiększenia eksportu – „Ta ikona, marka, która inspiruje pokolenia entuzjastów motocykli jest najlepszym przykładem brytyjskich innowacji biznesowych. Mam nadzieję, że wiele przedsiębiorstw zainspiruje się tym, co Norton zamierza osiągnąć poprzez to dofinansowanie.”

Decyzji rządu Wielkiej Brytanii możemy jedynie pozazdrościć. Miejmy nadzieję, że nasze Państwo również będzie wspierać rodzime produkcje. I kiedyś znowu zobaczymy na drogach Polski, motocykle, które zostały wyprodukowane w naszym kraju. Nawet, jeśli miałoby być to przedsięwzięcie niszowe skierowane dla koneserów.

Najnowsze

Wywiad z finalistką KLR 2011 Amelią Ryppa

Ma 16 lat i już pokazała na co ją stać. Jej umiejętności dostrzegli organizatorzy KLR 2011, dzięki czemu ma szansę, aby jej sportowa kariera nabrała tempa. O swoich zainteresowaniach i pasjach opowiedziala Motocainie.

Trzymamy kciuki za Amelię!
fot. z archiwum zawodniczki

Amelia chociaż to wywiad dla kobiecego portalu motoryzacyjnego, muszę zadać podstawowe choć nie ukrywam głupie pytanie, skąd u kobiety zainteresowanie sportem motorowym?

– Hmm, fakt płeć nie ma znaczenia. Kiedy zrobiło się głośno o Robercie Kubicy u nas w kraju, obejrzałam kilka wyścigów, postanowiłam spróbować swoich sił w kartingu i się zakochałam.

Jak oceniasz kobiety jako kierowców ? ( zawodowo i na drogach)

– Kobiety ścigające się zawodowo w niczym nie ustępują mężczyznom, a często są od nich lepsze, z kolei kobiety na drogach bardzo często jeżdżą też tak samo dobrze, a nawet lepiej od wielu mężczyzn, więc myślę, że płeć nie wpływa na styl jazdy.

Co myślisz o jeździe w szpilkach?
– Nie toleruję jazdy w szpilkach, przeszkadzają one zareagować odpowiednio w sytuacjach krytycznych. Oczywiście, że wyglądają ładnie, bardzo lubię je nosić, ale nigdy kiedy miałabym usiąść za kierownicą.

Czego nie znosisz u kierowców?

– U kierowców na drogach najbardziej nie znoszę zbytniego ociągania się, szpanerstwa i chamstwa. U kierowców na torze za dużej zachowawczości, wiem, że to często działa, ale kierowca powinien walczyć i nie bać się tego, co robi.

Masz jakieś wymarzone auto?
– Moim wymarzonym samochodem jest BMW M3 E92, obecnie, jako, że mam 16 lat jeżdżę z rodzicami i Oni posiadają Renault Lagunę Grandtour II 1,8 16V.

A wracając do sportów motorowych rozumiem, że jeśli chodzi o twojego idola, to z pewnością, któryś z zawodników F1?

– Moim idolem w sportach motorowych jest przede wszystkim Robert Kubica, ale też Lewis Hamilton.

Sport motorowy to twoje jedyne hobby czy może masz jakieś inne zainteresowania?
– Tak, jeżdżę na snowboardzie i bardzo kocham psy silnych ras, z którymi staram się spędzać jak najwięcej czasu w schronisku dla zwierząt.

Jak oceniasz impreze KLR?
– Cała impreza KLR otwiera drogę do świata sportu motorowego młodym ludziom, którzy niekoniecznie posiadają potrzebne środki na rozwijanie swojej kariery. Ludzie zajmujący się organizacją są świetni i cała impreza wypadła bardzo, bardzo dobrze, powyżej moich oczekiwań.

– Tomasz Kuchar jest naprawdę niesamowity i wie jak przekonać, że jednak było dobrze – wspomina Amelia.
fot. z archiwum zawodniczki

Co daje Ci dostanie się do finału KLR?

– Myślę, że RallyLand da mi wiele nauki, doświadczenia i jeszcze więcej zabawy!
Czy nie obawiasz się ciężkich warunków podczas pobytu w Rallylandzie ( spanie w namiotach itd.)?

– Jestem typową dziewczyną, nie lubię ciężkich warunków. Lubię wieczorem wrócić do ciepłego i wygodnego łóżka, jednak dla Motorsportu jestem w stanie się poświęcić.
Jak ocenisz pozostałe dziewczyny, które starowały i obecną konkurencję?
– O pozostałych dziewczynach nie mogę zbyt wiele powiedzieć, ponieważ nie widziałam osobiście żadnej z Nich na torze, jednak Kasia Małkowska musiała się spisać skoro otrzymała dziką kartę, no i dojechała czwarta, więc poszło jej bardzo dobrze. Konkurencja była duża i silna, jednak tego się spodziewałam, wkońcu wszyscy chcieli dostać się do RallyLandu.

Amelia podczas KLR 2011.
fot. z archiwum zawodniczki

Największe dotychczasowe osiągnięcie to:
– Myślę, że największym dotychczasowym osiągnięciem jest właśnie wejście do RallyLandu

Jakie są Twoje plany na przyszłość?

– Oczywiście chcę się ścigać!
Co powiesz kobietom, które też chciałby startować a nie mają odwagi?
– Odważcie się! Spróbować nigdy nie zaszkodzi, a uwierzcie, że naprawdę warto!

 

Najnowsze